Ben cok degistim narsist olmam dimi böyle? narsist tanidiklarim var onlar gibi olmak istemiyorum kötü biri olmak?

Insanlar umrumda değiller ve anlam da yuklemiyorum artik, kötülük istersem yaparım ama henüz ideallerim buna engel oluyor beni ben yapan şey bu o yüzden yapmıyorum.

Bencil ve cikarci biri oldum

Tek umursadigim şu an kariyerim, dış gorunusum guzelligim tarzim sagligim ve yapmak istediğim seyler

Ben cok degistim narsist olmam dimi böyle? narsist tanidiklarim var onlar gibi olmak istemiyorum kötü biri olmak?
Cevapla