Kızlardan nefret ediyorum kimse zarar görmeden bu duygumu nasıl yenebilirim?

#Kızlarbiradımöne#

Zaman zaman fena oluyorum kızlara etmediğim küfür kalmıyor burada falan. Ama hakediyorlar bana şöyle eli yüzü güzel benle ilk aşkını yaşayacak bir kız olsaydı böyle olmazdım ablam dediğim kız bile bana diyor ki kas yap, zevk renk meselesi seni beğenmek zorunda değiller diyor hiçkimse beni adam yerine koymuyor üniversitede adım kızlara yürüyüp durduğum için sapığa çıkmıştı ne yapıyım yani ne var bende de bu kadar itici buluyorsunuz empati yapsanıza yüz bulan bir erkek niye kadın düşmanı olsun Ted Bundy Semih Çelik gibi ters örnekler olsa bile onlar kadına ulaşabilen ama psikopat insanlardı ben öyle değilim biri yüz verse düzelicem vermiyolar napıcam?

Güncellemeler
10 ay
Birilerinin zoruna gitmiş görüşlerim hemen adminlere şikayet etmişler silinmiş görüşlerim
Kızlardan nefret ediyorum kimse zarar görmeden bu duygumu nasıl yenebilirim?
Cevapla