Sevgili yapmam mümkün değil gibi bu yüzden kızlardan nefret ediyorum haksız mıyım?

özgüvenim yok, tüm kızlar ulaşılmaz gibi geliyor beni beğenen hiç çıkmaz diye düşünüyorum kim hoşlanır ki benden zaten incelim falan diye birilerine anlattığım için adım sapığa da çıktı bazı kızlara küfür ettim ettiğim küfürü sapıkça mesaj olarak algıladılar kızlarla kavgam çok oldu geçmişten beri

Güncellemeler
1 yıl
Kavga derken beni reddedince sinirden patlayıp ağzıma geleni saydım öyle yani napayım reddedilen erkek olmayı kimse istemez
Sevgili yapmam mümkün değil gibi bu yüzden kızlardan nefret ediyorum haksız mıyım?
Cevapla