Hayatı ciddiye almayarak bi şeyler başaramıyorum, sonum ne olur bu gidişle?

Tenbel, umursamaz biriyim.

Derse, dil öğrenme vb. Şeylere odaklanamıyorum bi türlü. Arada hırslanır, bi şeyler okurum falan, yani zekam da çok yüksek değil, hani anlayabileceğim şeyleri de çok okumak istemiyorum zaten. Çok zorlanıyorum, hiç bi şeye hevesim yok fikrim hep uzanmakta bi de boş boş gezip kendimi göstermekte (yanlış anlaşılmasın öyle süslenen püslenen erkek meraklısı kız da değilim)

Hayatı ciddiye alamıyorum bi türlü, düşünmesi bile bayıyor ama iyi bi iş bulmazsam 10 sene sonra kim bakacak bana yazık anam babam bu yaşlarında zar zor çalışıp yetiştiriyolar

Hayatı ciddiye almayarak bi şeyler başaramıyorum, sonum ne olur bu gidişle?
Cevapla