Tenbel, umursamaz biriyim.
Derse, dil öğrenme vb. Şeylere odaklanamıyorum bi türlü. Arada hırslanır, bi şeyler okurum falan, yani zekam da çok yüksek değil, hani anlayabileceğim şeyleri de çok okumak istemiyorum zaten. Çok zorlanıyorum, hiç bi şeye hevesim yok fikrim hep uzanmakta bi de boş boş gezip kendimi göstermekte (yanlış anlaşılmasın öyle süslenen püslenen erkek meraklısı kız da değilim)
Hayatı ciddiye alamıyorum bi türlü, düşünmesi bile bayıyor ama iyi bi iş bulmazsam 10 sene sonra kim bakacak bana yazık anam babam bu yaşlarında zar zor çalışıp yetiştiriyolar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sende aynı benim gibisin.
30 yaşındasın, peki sen ne yaptın bu zamana kadar?
burada konuşulacak konu mu yani?
Bende öyleyim nasıl geçer bilmiyorum