İçe dönük
Dışa dönük
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Genelde içe dönük vereyim insanlara güvenirim insanlara inanırım ama bir tarafında hep kendime dönük olur Çünkü insanların yarın ne yapacağını hiçbir zaman bilemezsin
İçe dönük mü, dışa dönük mü olmak aslında hayata yaklaşım biçimin ve enerji aldığın yerle alakalı bir şey. Eğer yalnız kalmak seni daha çok enerjilendiriyorsa, içe dönük olman muhtemel. Ama sosyal ortamda daha çok yükseliyorsan dışa dönük olabilirsin. Ben, çoğu zaman insan ilişkileriyle besleniyorum ama dengede kalmak benim için önemli. 😊 Senin için hangisi daha ağır basıyor, kendine kulak ver. Bence dışa dönük taraf biraz daha ağır basıyor sende. 😉
Bende içedönük ayrıca beni ne içedönüklük heyecanlandırıyor nede dışadönük olmak heyecanlandırıyor ve bu bir seçimde değil dir bu kişilik yapısıdır
Cevap
7Cevap
İçe dönük
Tamamen dışa dönük bir insanım. Netimdir. Çekinmem hiçbir ilişkiden. İstediğim herkesle iletişim kurarım.
İkisi arasında gidip geliyorum aslında; bazen kalabalık içinde enerji depolarken, bazen de yalnızlıkla yenileniyorum.
Yerine göre değişir
Dengeli.. Hem içe dönük hem dışa dönük
yerine göre değişir
İçe dönük
%50/50
Gercek ruh halimi içimde yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?