Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın?

Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın?

Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın?
Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın?
Cevapla