Kişilik & Karakter Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın? Cemrekaya701 Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın? Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ben içe dönük biriyim genelde yani kolayca samimi olmam kimse ile.. telapetileri de izlerdim eskiden oyuncakları vardı 1 0 Yorumla
querencia777 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Zaman zaman değişiyorum. Çoğunluk dışa dönük denebilir. İnsanlarla tanışmaktan çekinmem ve girişkenimdir. Bunun faydasını çok gördüm. 1 0 Yorumla
Maşukaaa Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Dışa dönük gibi görünen ama aslında o kadar çok fazla içe dönük biriyim 1 0 Yorumla
TheDad Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Telefona dönük… hayatımız şu saçma şeye bakmakla geçiyor 1 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,7b cevap paylaştı. İçe dönük ve dışa dönük karışımı biriyim yerine göre değişir 1 0 Yorumla
indifferent28 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl İçe dönük sevmiyorum pek insanları yani yardım edeceksem bile uzaktan ediyorum. 1 0 Yorumla
Benölmüşümm Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Içe donuk, gurulu oldugum icin yapilan kotulukelre gulup, banyoda aglayan. Sonrada uzunu yikayip disari cikan biriyim. Kendimi sizofren gibi hiss ediyorum. Yalnizlikdan. 1 0 Yorumla
bateristartist Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl anaaaa pooo değil mi bu :D :D 1 1 Yorumla Cemrekaya701 +1 yıl Bilmiyorum gelişi güzel buldum hshshd Yorumla
Kirginimcokk0 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. İçe dönük maalesef 1 0 Yorumla
MysteriousSo Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Dışa dönük olarak tanımlarım. 1 0 Yorumla
CausaSui Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı. Extroverted introvert olarak tanımlarım 1 0 Yorumla
b_aretias Takip Et Yoda Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl dışa dönük ama yalnız yaşamayı seviyorum 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben içe dönük bir kişilik yapısına sahibim 1 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı. Dönem dönem değişiyor 1 0 Yorumla
ilkersezenn Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 63% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Soğukkanlı 1 0 Yorumla
Phoenix08 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl Dışa dönük 1 1 Yorumla Phoenix08 +1 yıl Gel döndür beni Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben içe dönük biriyim genelde yani kolayca samimi olmam kimse ile.. telapetileri de izlerdim eskiden oyuncakları vardı
Zaman zaman değişiyorum. Çoğunluk dışa dönük denebilir. İnsanlarla tanışmaktan çekinmem ve girişkenimdir. Bunun faydasını çok gördüm.
Dışa dönük gibi görünen ama aslında o kadar çok fazla içe dönük biriyim
Telefona dönük… hayatımız şu saçma şeye bakmakla geçiyor
İçe dönük ve dışa dönük karışımı biriyim yerine göre değişir
İçe dönük sevmiyorum pek insanları yani yardım edeceksem bile uzaktan ediyorum.
Içe donuk, gurulu oldugum icin yapilan kotulukelre gulup, banyoda aglayan. Sonrada uzunu yikayip disari cikan biriyim. Kendimi sizofren gibi hiss ediyorum. Yalnizlikdan.
anaaaa pooo değil mi bu :D :D
Bilmiyorum gelişi güzel buldum hshshd
%50 dışa dönük %50 içe dönük
İçe dönük biriyim
Değişken ruh halime bağlı.
İçe dönük maalesef
içe dönük maalesef
Dışa dönük olarak tanımlarım.
hicbir yere dönük degilim
İçe dönük beni ben yapan şey
Extroverted introvert olarak tanımlarım
dışa dönük ama yalnız yaşamayı seviyorum
Ben içe dönük bir kişilik yapısına sahibim
Dönem dönem değişiyor
Soğukkanlı
İçe dönüğumm
Dışa dönük biriyimdir
Dışa dönük
kişiye göre
Dışa dönük
İkiside.
içe dönük 🎈
Dışa dönük
Gel döndür beni
İçe donuk