
İçe dönük biriyim, asosyal sayılırım
Dışa dönük neşeli hayat dolu biriyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İçe dönük olmak ile asosyal çok farklı şeylerdir.
Sosyal ve içe dönükte olur insan. İçe dönüklük kafasındaki fikir ve düşüncelere daha çok eğilim gösterme halidir.
Bu, yüksek oranda asosyalliğe sebep olur bence.
Cevap
15Cevap
Zaman zaman ya sabah aşırı cıvıl cıvıl iken ogle saatleri durgun aksamlari cıvıl cıvıl gece depresyon perilerimle merhaba... ama genelde dışa dönük döp dönük hatta kdkdksk
Aslında dışa dönüğüm de dışa dönük olduğum belli olmasın diye bazen içe dönük numarası yapıyorum.
Dönem dönem değişkenlik gösterse de çoğunlukla içe dönük oluyorum, o da insan sevmediğimden kaynaklanıyor sanırım.
Aslında içe dönük ama dışa dönük de olabiliyorum
İnsan kompleks bir canlı..
24 saat nesesiz olamayacağım gibi, 24 saat neşeli de olamam
Zaman zaman asosyal, zaman zaman fazla sosyal. Ruh halime göre değişiyor.
Her zaman insanlara bir şey anlatmaktan kaçmışımdır çünkü o şeyler için bana acırlarsa veya dalga gecerseler diye hep korktum ne ailevi bir şeyimi anlatır oldum nede tek bir sorunumu ama çok neşeli yaklaştım hep insanlara :)
Yerine durumuna göre değişiklik olabiliyor tabide insan kendini iyi ummalıki iyi olsun her şey gemileri yakmanın bir anlamı yok bırakalım akıntı nereye akıyor ise aksın amma batar amma cıkar kader kısmet ötesi 😉😉
Çok içe dönük ve asosyal biriyim hiç dışa dönük ve sosyal bir insan olamadım
Aslında çok değişik. Yanlış anlaşıldığımı hissettiğimde ve konforlu bi sohbet ortamı olmadığında kendimi direkt geri çekiyorum ama onun dışında dışa dönük birisiyim
İçe dönük çünkü, bu ekonomik şartlarda aksi mümkün olamaz. Paraylamı sosyalleşiliyor sadece diye söylenecek arkadaşlar, parasız sosyalleşebileceğimiz her yer mülteci dolu.
Boş, klasik ve aynı cümleler... Ahhh anlıyorum sizi
Sen tam olarak neyden bahsediyorsun? Boş klasik ve aynı değil bunlar gerçekler. Eskiden çok fazla dışarı çıkar gezer pek çok aktivite gerçekleştirdim. Şimdi içinde bulunduğumuz şartlarda, en basit şeyi yapmak bile zor duruma geldi. Valla şu yorumu yapan ampülcüdür benim gözümde, ya da sen hala baba evinden çıkıp kendi sorumluluğunu almamışsın ki böyle ezbere konuşabiliyorsun.
İçe dönük ama bir o kadar da sinsi biri olarak görüyorum
İçe dönük bi parti kızı
Ben içe dönük birisiyim
Genelde dışa dönük biriyimdir.
İçe dönük soğuk mesafeli.
İçe dönüğüm
Zaman zaman dışa dönük zaman zaman içine kapanık
İçe.
Dinlemeyi severim ama anlatmayı sevmem.
İçe dönük bir insanım dışarıya kendimi çok açmam
Eşit derecede görüyorum
Genel olarak içe dönük diyebilirim
Dışa dönük
Dışa dönük
Hocam ne tarafa dönüyoruz Hahhaha 😂
İçe dönük biriyim
Dışa dönük biriyim
Dışa dönüğüm bn
İçe dönük biriyim.
Sosyalimsi asosyalim
Dışa dönük
İçe dönük
Daha fazla içe dönük
Dışa dönük
İçe dönük
İçli dışlı 😂
Esosyal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?