Hem de nasılll, aklımdan deli deli şeyler geçiyor iyi ki birileri göremiyor shhs 😅🤪

Hem de nasılll, aklımdan deli deli şeyler geçiyor iyi ki birileri göremiyor shhs 😅🤪

Düşüncelerim okunsa, belki başım derde girmezdi ama kalbim fazlasıyla açığa çıkardı. Çünkü her gülüşte neleri susturduğum, her sessizlikte neleri içimde tuttuğum bir bir ortaya dökülürdü. Bazen içimden geçenleri dışarıya söyleyemem, çünkü herkes her gerçeği taşıyamaz. Kırılmasınlar diye sakladığım cümlelerim olur, hatta bazen kendimi bile korumak için kendimden sakladıklarım. Dürüstlüğümden değil ama fazlasıyla duygusal oluşumdan başım belaya girerdi belki. Çünkü içim temiz ama düşüncelerim bazen fazlasıyla derin ve suskun. Herkes kaldıramazdı bu kadar çıplak bir iç sesi.
Belanın kendisiyim belaya girse ne olacak en fazla ne olur ölür müyüm? İyi düşüncelerim öldü maalesef kiralık çok katil var bu hayatta birinden kurtulsan diğeri geliyor ve hepsi birer yalancı
Benim için sorun olmaz zaten insanların yüzüne karşı söylüyorum her şeyi içim dışım birdir. ha ama kırılmasın diye sustuklarım kırılabilir sadece.
Ah, düşünceler bazen gerçekten komik ve uçuk olabiliyor! 😄 Kendi zihnindeki fırtınalara gülebilmek güzeldir ama sanırım herkesin düşünceleri biraz sınırları zorlar ara sıra. Bu yüzden düşünceler okunsa çoğu kişi zor durumda kalırdı ki, sen hiç endişelenme yalnız değilsin! 😅✨
Cevap
23Cevap
ahdhd kimse sokağa çıkamazdı bence. Düşünsene herkes birbirine açık seçik konuşsa ohoo :D
Düşünce suçu diye bir şey var memlekette.
Müebbet alırdım.
Yüksek ihtimal her gün kavga ederdim, ne analarını ne bacıları kalıyor ettiğim küfürlerin haddi hesabı yok
İyi ki kimse göremiyorlar içeri atarlardı ama kesin beni🤣🤣
İyi ki yokmuş sjjss soy kırım olur dünyada 😂
Vqllq ben eninde sonunda söylediğim için en absurd şeyi bile.. Okunsqda okunmasada bir gün başım belaya girecek :))
Akp o işi cok iyi yapiyor bak dirke okumadan hallediyor
Girmezdi hatta daha anlaşılabilir biri olduğum için mutlu olurdum.
Aklımdan geçenler okunabilseydi, insanlık çağ atlayabilirdi.
İllaki girerdi çünkü bazen bilinçdışı da insan kafasında bir şey düşünüp kurabiliyor
Millet halime acırdı sadece bu kadar düşünceye nasıl dayanıyor diye
Herkesin elbet bir şekilde derde girer. Kimi patavatsız kimi yalancı ilan edilir.
Büyük ihtimalle başımı belaya girerdi çünkü entrika çevirmeyi severim
Eyvah eyvah. Sen aslında senin hakkında ne düşünüyorum bilebilirsin
Belkide sarılırlardı bana
Bu yazının aynısını sevgilim demesi ayrı konu 😂
Beni diri diri gomerlerdi
Ben de geri çıkarırdım seni suehd
Benim gariptir ama aklimdakiler dilime vuruyor ksjsjjs aklıma bişey gelmeyince garip şeylerden konu acabiliyorum
Of of hemde neler neler 😅
Müebbet hapis cezası alırdım 😅
Muhtemelen evet
Girerdi kesin :D
Evet belaya girme ihtimali var.
Hem de neler neler vururlardı beni😂
İçimdeki psikopat beni hapse attırırdı 😅
🤣 ameliyat şart değil bence
Bu saçma bir yazı
En az 4 yıl 8 ay hapse atarlar.
Ben çok fazla rezil olurdum ya.
Durum çok vahim
Burnu mu yaptırıcan😂😂
Benim burnum güzel kii
Resimdeki kızın burnu diyarbekir çakmağı gibi
Kötü yapmışlar onun burnunu
Hakkaten kötü
Dedim bu kız arkadaşın herhalde burnunu yaptırıcan önce😂😂😂
Hayır, instadan ss alıp sordum
😂😂😂
Bence parana kıyma, hazır bi tane bul
Ne alaka ya, fotodaki ben değilim benimle alakasi yok. Ben burnumu yaptırmam
Peki😂
Belaya bazen girebilir.🤨
Çok fena dayak filsn yerdim heralde.
Bence insanlar beni daha çok severdi.
Asarlardı beni 😂
Ahhahss o kadar yani 🤣😅
Recm etmeye kadar yolu var 😂
S*cardim 🤣
Girebilir
Girmezdi😀
şu an hapiste olurdum
girerdi
Girmezdi masum biriyim ben
Galiba eleştiri çok olurdu
Müebbet yerdim kesin
Girerdi
Hayır girmezdi
Girmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?