2 ay

Soruyu okuyun siz olsanız ne yapardınız akıl verin lütfen?

Çoook ama çok aşık olduğum bir oğlan var, ben buna açıldım, o da başta benden hoşlandığını söyledi fakat sonradan soğuk yaptı, kendinden soğutmaya başladı ve bana ben üzülmeyeyim diye hoşlandığını, aslında öyle bir şey olmadığını söyledi. Ben de bunun üzerine geri adım attım ve her yerden çıkardım onu. Bunun üzerinden 3 yıl geçti ama onu unutamıyorum nedense, benim kaderimmiş gibi hissediyorum, hiç aklımdan çıkmıyor, hayatıma da kimseyi alamıyorum. Sizce ihtimal var mı, onu beklemeli miyim, ondan başkasını sevemiyorum, ne yapayım
Soruyu okuyun siz olsanız ne yapardınız akıl verin lütfen?
Cevapla