Eğer elinde olsaydı, bazı düşünürlerin ve yazarların düşüncelerini bir daha kamuoyuna yaymalarını engellemek ister miydin?

Eğer elinde olsaydı, bazı düşünürlerin ve yazarların düşüncelerini bir daha kamuoyuna yaymalarını engellemek ister miydin?
Ben kesinlikle böyle birsey yapmak istemezdim. Hoşuma gitsin gitmesin , bana uysun uymasin hiç farketmez. herkesin düşüncesine saygı duyduğum kadar;
Eğer elinde olsaydı, bazı düşünürlerin ve yazarların düşüncelerini bir daha kamuoyuna yaymalarını engellemek ister miydin?
Bazı insanların, kalitesini de bir şekilde görebilme, anlayabilme durumudur bu.. Belki de bazen; :yalnız değilim" terimini hissettiren bir durum... Peki ya sen ne diyorsun bu konuda?
Güncellemeler
+1 yıl
https://youtu.be/N3q_ot_KeYA

Süper soru teşekkürler 💞💋
Eğer elinde olsaydı, bazı düşünürlerin ve yazarların düşüncelerini bir daha kamuoyuna yaymalarını engellemek ister miydin?
Cevapla