
Ben şahsen çok isterdim dost gibi görünüp içinden neler düşündüğünü bilmediğimiz dost bildiklerimizi tanırdık en azından

Ben şahsen çok isterdim dost gibi görünüp içinden neler düşündüğünü bilmediğimiz dost bildiklerimizi tanırdık en azından
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gerek kalmıyor ki az çok biliyorum zaten. belli ediyorlar çoğu da aynı karakterde hatta karakteri yok zaten ondan belli oluyor.
İstemem benim aklımı okusunlar azıcık ne var
En çok istediğim, belki hisseder davranışlarımı ayarlardim
Isterdim hatta o düşüncelerini pat diye söyletebilmeyi de isterdim.
Bazılarının evet 😂