Gelen tepkiler çoğunlukla olumlu yönde mi olurdu, olumsuz yönde mi?

Gelen tepkiler çoğunlukla olumlu yönde mi olurdu, olumsuz yönde mi?

Genelde zihnimde hep gerçekler geçiyor yanıldığımız zamanlarda oluyor insanlık hali
Çoğunu söylüyorum bazılarını söylememe sebebim kalp kırılmamasıı
Sanırım böyle bir şey olsaydı
kimsenin etrafında insan kalmazdı
herkes yalnız kalırdı
Cevap
18Cevap
Kimse hakkında bir halt düşünmüyorum, başıma iş açılacağını sanmam. Benim tek derdim, benim.
Olumsuz yönde ve gizlediğim bir şey yok şu an sorsalar cevap veririm
Kötü tepkiler aldığım gibi iyi tepkiler alırdım.
Herkes cok severdi beni. Cunku ben herkesi cok severim hep olumlu seyler geciyor icimden insanlara karsi😄
insanların zihinleri apaçık okuna biliyor olsaydı, eminim dünya üzerinde tek bir çift bile olmazdı. arkadaşlık veya aşk konusunda.
Sigara içmiyorumda, içenler etrafımda toplanıp müslüm açarlardı. d
Valla Oscar ödülü alırdım herhalde bu kadar çabuk sürede konudan konuya geçiş yaptığı için aklım 😆
Zihnimde devvvv katliam var
Yaşayan insan kalmıyor
Zihnimden geçen ne varsa dilimdedir tepki alim almıyım doğruları insanların yüzüne söylerim
Zaten aklınla hareket ediyorsun sakin kalıp devam etmelisin
Özü de , sözü de aynı insan derlerdi
'Oha awk' diyebilirlerdi.
Herkes tepkisiz kalırdı.
Meydan dayağı yerdim herhalde.
Kimse yüzümüze bakmazdı bence. :))
Ne kadar endiseli birisin derlerdi
Karıların dibi düşerdi.
ikisinden de alırdım ya ne düşündüğüm belli olmuyor bilmem ki
Sen nasıl hala ayakta ve hayattasin derlerdi net.
Güzel tepki alırım
Eminim ki çok güzel olurdu
Okumazken böyleyse üstü kalsın 😅
valla benimm icin olumlu olurdu sanirim -D
olumlu olurdu
"Bu kız kapatılsın" diyebilirlerdi.
Keşke olsaydı
Olumsuz
Valla iyi ki okunmuyor sjkzkxkx
Sapik derlerdi
Yok yok okunmasin mumkunse 🤣🤣🤣
Pek iyi tepkiler alacağımı zannetmiyorum.
Abi sacmalama yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?