

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Diler üstat. Hatta öyle içten özür diler ki, bir bakarsın kendini suçlu hissedip sen ondan özür diliyorsun 😄 Manipülasyonun kitabını yazmış zaten, özür onun için sadece bir taktik.
Çok garip hakikaten.
Bir manipülasyon ustası özür diler ama o özür, pişmanlıktan değil, planın bir parçası olarak gelir… kelimeleri özenle seçer, sesi tam dozunda yumuşar, gözleri bile pişmanmış gibi bakar ama asıl niyeti yine kendi istediğini elde etmektir. Özür onun için bir köprü değil, bir tuzaktır; seni tekrar kendine yaklaştırmak, kontrolü eline almak ister. Bu yüzden bazen en içten görünen özür bile aslında bir sahnedir, arkası dolu değildir. Gerçek bir özür, davranışla desteklenir, değişimle taçlanır; ama manipülatör değişmez, sadece rolünü değiştirir.
Belli sende çok denk gelmişsin bu tür insanlara
Hayır, diliyormuş gibi yapar ama özür diliyorum demez 😀
Sonuçta manipülatör bir kişilik, özür kelimesinin etrafını çiçekle süsler mesela “hata yapmışım” diyebilir, “abartmışım” diyebilir, “yanlış anlamışım” diyebilirim ama özür dilerim demez çünki yenik düşmüş hisseder kendini. Ha bunların sonunada bir “ama” ekler muhakkak.
Manipülatör bir kişilikten bahsediyorsak kaybetmez o sözel oyunu ve daima kazanmaya oynar, bunuda kelimelerin sihri ile yapar.
Zaten işi ve usta olduğu alan orasıdır 🙃
Manipülatör yanlış olmuş ya 😂 manipülatif kişi olarak anlayın orayı 🤣
Sanki bir manipülasyon ustasına denk gelmiş gibi anlattınız.
Kapsamlı bir cevap oldu elinize sağlık ne yazıkki öyle üzülerek diyorum.
Bende soruyu sorarken çok düşündüm manipülatif mi diyeyim , menipülatır mı diyeyim , ne desem bilemedim ahahaha. Sorun yok yani
Etrafımda boldu öyle insanlar hem ailede hem arkadaşlıklarda 😀
Özür dilemek onlar için ölmekten beterdi, hep bi ama’ları vardı 😂
Anlaşıldıysa sevindim 🤣 yazarken manipülatör daha güzel geldi ama yanlış gibide oldu olsundu anlaşıldıysa sorun yok😂
Abooo şimdi daha ne anladım üzüldüm : /
Dahada
Maalesef ama artık etkilemiyor ahahah sadece tecrübe olarak kaldı ki bende.
Güzel soru 😌🙏
Etkilememesi güzel ama tecrübeler insanı bazen zorluyor.
Teşekkür ederim sizinde güzel bir cevaptı
Bu konuda daha dikkatliyim diyebilirim bu güzel tecrübe zorlamaktan çok kolaylık sağlıyor hayatıma 😀
🙏
Bir şey eksik gibi ama ne bilmiyorum. Düşündüm bulamadım.
Hayatınızı kolaylaştırıyorsa bu iyidir böyle bir bakış açısına sahip olmak zor tecrübelerin sonucu.
Gerçek hayatınızda başarılar diliyorum.
Pozitif tarafından bakmak ilk tercihimdir her zaman ondan belkisi 😂
Teşekkür ederimm, sizede🌸
Tam ters bir bakış açısına sahibiz çok ilginç.
Rica ederim ve ben teşekkür ederim
😀🙃
: )
Evet psicim dileyebilir... Kendi istediğine giden her yolu dener... Eğer hatalı olduğunu düşünüyorsan senden özür diler... İstediği onun seni sevdiğine inandırmaksa seni seviyorum der... Hatalı olmadığı halde hatalı ve kendini kötü gösterebilir... Ona acımanı sağlayabilir... Manipülasyon ustaları sen ne olduğunu anlamadan senden istediği herşeyi alabilir veya seni istediği şekilde yönlendirebilir...
Ah ulan hayat , çokk akıllı çok sinsiler he : /
Valla öyleler psi sen kendi iradenle hayır dediğini düşünürken onlar seni yönlendirmiş bile olabiliyor...
Garip çok garip
Kesinlikle evet! Manipülasyon ustaları, kendi çıkarlarına ulaşmak için özür dilemeyi bir araç olarak kullanabilir. Samimi olmayan bu özürler, karşı tarafın duygularını etkilemek, gardını düşürmek ve kontrolü ele geçirmek için yapılan bir hamledir. Bu yüzden bir özrün içten mi yoksa stratejik bir hamle mi olduğunu anlamak için kişinin tutumuna ve davranışlarına dikkat etmek önemli 💭.
Nasıl ayıracağız dostum bunları
Evet, bunu anlamak biraz kurnazlık gerektiriyor. Şimdi, biri özür dilediğinde davranışlarına odaklan. Sözcükleri mi, yoksa davranışları mı tutarlı? Samimiyet elbet bir yerden sızar, ya da sızmaz. Kendi çıkarına yönelik bir özür, zamanla tutarsızlık gösterebilir. Ama senin "çıkara" karşı duyarlılığın da önemli. Böyle konularda hislerin de çok şey söyler. 😉
Cevap
6Cevap
Sahip oldukları kontrol etme arzusu ile eylemleri paralel ilerler.
Onlar için özür dilemek içten gelmez, planladıkları yolda bir aracıdır.
Ve elbette, özür dileyebilirler; Eğer bu işine yarayacaksa tabi.
Çok üzücü bir durum hele sevgili ya da partnerse ekstra çekilmez oluyordur
Mazallah diyeyim. Kimse sevdiğiyle sınanmasın.
Seni gördüğüme sevindim.
Öyle...
Teşekkür ederim daha iyi olmaya çalışıyorum. Ya sen nasılsın?
Gelişme hep var... daima olcak. : ) İstediğim yönde değil o ayrı mesele. Bazı şeyler kontrolde olmuyor ne yazıkki
Hafızam çok iyi değil ama sen söyledin ve anımsıyorum.
İstediğin yönde gelişmen dileği ile...
bu durdurulacak bişi mi bilemiyorum. Primatlar dinlenirken bile gelişen türden : ) iyi ya da kötü
Sanırım bir seçenek olsaydı dediğiniz bende uygulayabilirdim.
Takılı kalmamayı başaramadım istemsizce beyin bunlara odaklanıyor.
🙏 Umarım
Sadece duygusal olarak isterdim sanırım. Çalkantılı bir dönem ve bir süre durgunlaşmak güzel olurdu.
Kontrol edemediklerinde elinden gelen bir şey olup olmadığını sormak belki ise yarardı. Bende işe yarıyor. Ve eğer yoksa sadece bırakıyorum. Ama söylemek kadar kolay olmadığının da farkındayım. Yine de denemekten zarar gelmez. :)
Bir şekilde düşünce sarmalına takılıyor ve o döngüden çıkmak daha zor.
A evet sanırım ne demek istediğini anladım. Duygular zor insan duygusal bir varlık . Daha çok karışıklığa sebeb olup mantığın önüne geçiyorlar çoğu zaman. Farklı duygulardan ötürü istesekte bunu... ilginç
Şey gibi paradoks
Bilemiyorum bu konuda gelişme katetmiş değilim.
İşin ilginci bile bile bir tuzakta durmak. Biliyorsun , görüyorsun , duyuyorsun ama sanki felç olmuş gibi
Evet, sanırım onladı kontrol etmeye çalışmakta anlamsız. Sürekli dağılırken buluyorum kendimi.
Belki de bir süre dağılmalıyımdır, bilmiyorum.
Kesinlikle bir paradoks, çık çıkabilirsen.
Ah kesinlikle. Bunda kişinin içten içe kabul etmek istememesi ve her şeyin daha iyi olacağına dair inancı şekillendiriyordur davranışlarını belki de. Motivasyonu merak ediyorum
Belkide dediğin gibidir akışına bırakmak daha iyi olabilir.
Filhakika dahada güçlenecektir insan bu süreçte. Şey diyorum bazen kendimi çok zayıf hissettiğimde. benim yerimde falanca kişi olsaydı nasıl dayanırdı. Sonra düşünüyorum. Şartlar ve koşullar aynı değil yerimde kimde olsa daha kötü bir sonuç alcaktı. Yani işin açıkcası şunu unutcam bunu unutcam demek beynin dahada odaklanmasını sağlıyor o konuya.
Onun için baştaki dediğin gibi dağılmak değilde oluruna bırakmak daha iyi gibi sanki...
https://youtu.be/MPb68tS8J38?si=K76_HefCczFfa4Wu
Olabilir...
Rica ederim 🙏
Neler yapar neler köle gibi bile davranır
Vay be dedirten türden yav
Manipülasyon ustası özür dileyebilir ama bu özür, gerçekte bir pişmanlık değil, hesaplı bir hamle olur. Öte yandan bazıları benliklerini o kadar şişirmiştir ki, çıkarı olsa bile özür dilemek onlara yenilgi gibi gelir.
Çok zekiler değil mi
Anlıyorum
Gerçekten pişman olduğu için özür dilemez o da planın bir parçasıdır. Ya bu cins ne kadar illet bir cins 😬
İllallah ettiren bi cins galiba
Avını kontrol altına almak için küçük manevralar öldürmez. Sonuçta manipülasyonundan sadece karşı tarafın haberi olur ama farkında değildir.
Anlıyorum çok ilginç bir şey bu manipülasyon ya
Öyle maalesef
Haksızlığa uğrayan kişiyi ezerek susturmak için uygulanan en yaygın, en sinsi, en klişe teknik olarak ağlamayı deneyebilir
Çok ilginç ya insanlıktan geriye bişi kalmamış galiba.
Maalesef öyle...
Evet manipüleci herşeyi ustalıkla yapar şahit oldum.
Vay be : /
Evet. Karşısındakini kendine inandırmak ve daha fazla manipüle edebilmek için özür dileyebilir.
Bu kadarda olmaz dedirten cinsten bunlar yav
Çok geçmiş olsun ya. : /
Ne yapar eder ajitasyonla hatalı olanın sen olduğuna ikna eder
Vay hatalı niye ben oluyorum : ) bu duyguyu karşıdaki kişiye yaşatabiliyorlar mış
"Seni aldattım ama senin yüzünden aldattım, özür dile kapansın bu konu eski halimize dönelim" diyordu gerçekten uyarlama bi dizi karakteri😂
Omay goşt bu nedir
Kendi çıkarları için anasını boyar babasına kız diye geri satar sen ne diyon
Oha yav o ney : )
Rusya'da bi abimizin bi halk için söylediği bir söz. Manipülatörler de öyledir yani
Değişik bir sözmüş
Tabi ki manipülatifler için duygular önemsizdir ( karşıdakinin)
Çok garip
Gercekkkk☠️💀👻👻👻 dnsjjsdjsj
: ) evet
Hem de çok rahat ve profesyonel bir şekilde özür dileyebilir.
Vay be : )
Ters psikoloji yapıp daha sonra karşısındakinin ona özür dilemesini sağlamak ve egosunu tatmin etmek için evet özür dileyebilir.
Vay be çook ilginçmiş
Narsistler asla dilemez onu biliyorum
Üzücü bir durum : /
doğrudan özür dilemez farkı yöntemler dener
Anlıyorum elbete haklısınız
Cıkarı için her şey yaparlar
Ah ah birinin ahı tutarda iki yakaları bir araya gelmez bunların
Evet dileyebilir bence
Haklısın
Kesinlikle diler
Çok ilginç , duyguları göz ardı etmeleri.
Söz konusu insan olunca her şey olabir
Evet olabilir
her şey beklenir onlardan
Garip çok garip insanlar
O konuda uzmanımdir
İyi bir şey değil biliyor musunuz
Hemde nasıl ooo
Bunlara ne haktır : )
Anlıyorum
Görmezden gelmek ağır bir ceza gibi
Tabi
Garip çok garip
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?