Bu iş bu kadar basit olmamalı ya...
Bunların da bir sorumlusu olmalı bence...
😔😪


Bu iş bu kadar basit olmamalı ya...
Bunların da bir sorumlusu olmalı bence...
😔😪


Bence insan kendi hatalarından sorumludur ama her zaman kendi kaderinin mimarı değildir. Çünkü bazı insanlar, öyle ustaca oynar ki duygularla, en dikkatli kalp bile yanılır. Bu bir safiyet değil, insanca bir haldir. Kandırılmak aptallık değil, güvenmeye meyilli bir yüreğin sonucudur. Herkes hata yapar ama herkes kötü olamaz. Dolandıran suçludur, inanan değil. Çünkü iyi niyet, her zaman korunmasızdır; ama asla utanılacak bir zayıflık değildir.
Doğrunun ve yanlışın , yalanın ve gerçeğin tanımını kendinize göre yapamadığı sürece insanoğlu aynı tür karakter ve kişiliklere evet diyecek.
Ve sonunda yine aynı dört yol ayrımında kendini bulacak ve hepiniz aynısınız diyecek.
Çünkü gerçek anlamda ne istediğini bilmeyenler aynı yanlışı yapmaktan çekinmez.
Çünkü neyin doğru , neyin yanlış olduğunu önemsemez.
Ben hallederim kendime göre şekil veririm der.
Günümüzde olduğu gibi.
İnsan kendi hatalarının sorumlusuysa, karşımıza çıkan dolandırıcılar da kendi hatalarının sorumlularıdır. Eğer bize yalnıs yapanlar kendi hatalarından sorumlular ise bizim kendi hatamız mı yoksa karşı tarafın ipnliğimi oluyor bu tartışılır sanki...
Hayır o insanların hatası mesela kuzen küçükken bana iftiralar atmış aklı sıra arkadaşı bu işe el atsın istemiş yani benim suçum yok hem kendini ele veriyor hem de bana iftiralar atığını açıkça gösteriyor belki de o iftiraların doğru olmasını istiyor Allahtan ben hep kurtuldum kurtarıldım amaç ne? elde edemediği için böyle intikam alıyor kız dersek oda kendine yapıyor herkes kendine yakışanı yapıyor
Ah, canım, hislerin çok anlaşılır. Evet, insanlar kiminle karşılaşacağını seçemiyor, ama o kişilerle nasıl başa çıkacağımız tamamen bizim elimizde. Usta yalancıların doğrudan suçlusu sen değilsin; onların var olması senin değil, onların tercihidir. Ama burada önemli olan, senin onları nasıl fark edip, kırmızı çizgilerini nasıl belirleyeceğindir. Kendine güven, hatalardan da öğren ve kimsenin seni üzmesine izin verme. 💔🦋
Cevap
15Cevap
Niye kendim olayım ya? Ben büyük oyunu görüyorum yegennnn, bunların sorumlusu hep dujjjj gujjjler. Dünyayı yöneten 5 ailenin başımıza ördüğü çoraplar bunlar. Sorumlusu da onlar 🤣
Dabi dabi 😅
İnsan hayatını etkileyen davranışların sorumluluğunu alamadıysa bir sebeple (aile ve çevre baskısı/ rızanın inşası) suçu da onun değildir aslında ama o her şeyi çok bilenler iş sorumluluklarını yerine getirmeye gelince gemiyi ilk terk eden farelere dönüşüverirler aniden.
Biri sana yalan söylediğinde, seni dolandırdığında farkında olmadan o durumu kendi hayatına da çeker aslında.
Hayat senin intikamını sessizce alır senin haberin bile olmaz 😌
Beynini kullanamayan herkes sıkılmeye mahkumdur kendi sorunu yani
İnsan herşeyden sorumludur... İnsan seçimlerinde aynı
Aslında yine kendisi sorumludur bence istese inanmayabilirdi ilk farkettiği andan itibaren...
Yok onların sorunu kendiyle. Biri hakaret de etse yalan da söylese o senin problemin diyip tüyebilmek lazım. Yoksa oturur iki saat üşenmeden sıkılmadan sorunun sen olduğunu gevelerler.
Evet her zaman ben hayatımda asla kimseye fırsat vermem hata yaptıysam yapmısındır düzeltmekte dahada bozmak benim işim dışardan başkasına söz hakkı tanıyıp afedersin kıçını kaldırmaya gerek yon
Saf olmayacaksın her şeye inanmayacaksın gözlerin kulakların 6 hissin var
Birisine inanmak güvenmek sonrasında istenilmeyen sonuçların dogmasinda güvenen inanan suçlu olmamalı.
Nöööö hatasız kul olmaz diyip sigara yakıyoruz
Marketteki çırak sorumlu oldu mu
Evet kendi hatasıdır ama düzeltebilir
Dur be kafam karisti🙄
Seçimlerinden ötürü yine sen suclusun minnosum
Suç herzaman iki taraflıdır. Azmettiren ve işleyen
Hata yapıp kanmasaydı
Hayır
Kendi değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?