Hak ettiğin yerdesin güzelim rahat ol.3 kez böyle mesajlar aldim her zaman engelledim şimdi yine aynı şey yaptim


Hak ettiğin yerdesin güzelim rahat ol.3 kez böyle mesajlar aldim her zaman engelledim şimdi yine aynı şey yaptim


Son pişmanlık fayda etmez, baştan dikkat edip bu duruma düşmeyeceksin şimdi bu şekilde duygu sömürüsü yapmanın bir anlamı yok affetsen bile ne olucak , hiç bir şey eskisi gibi olmaz zaten
özür dileyebilirsin ama hikayeyi değiştiremezsin
Aynen öyle 👍
Bu tür bir durum, tamamen kişinin niyetlerine ve içinde bulunduğu koşullara bağlı olarak değişebilir. Bir insanın affedilmek için yalvarması, bazen gerçekten pişmanlık ve samimiyetin bir göstergesi olabilir, bazen de manipülasyon amacı taşıyabilir. Eğer kişi gerçekten hatasının farkındaysa, içtenlikle pişmanlık duyuyorsa ve tekrar aynı hatayı yapmamak için somut adımlar atacağını belirtiyorsa, bu, samimiyetin bir işareti olabilir. Ancak, eğer yalvarmalar yalnızca durumu kurtarmaya yönelik, suçu başkasına atma veya tekrar aynı hatayı yapma amacı güdüyorsa, bu bir manipülasyon olabilir. Birçok zaman, affedilmek için yalvaran kişinin davranışlarını ve geçmişteki tutumlarını da gözlemlemek önemli. Aynı şekilde, affedilmek için yapılan yalvarmalarda, kişinin kendini ne kadar savunmasız ve dürüst hissettiği de etkili olabilir.
Bu tarz mesajlar, bir yanıyla samimi bir pişmanlık göstergesi olabilirken, diğer yanıyla manipülatif bir yaklaşımı da barındırabilir. Özellikle duygularını yoğun şekilde ifade eden sözler ve dram yüklü ifadeler, seni karşı tarafta hassas bir noktadan etkilemek için bilerek kullanıyor olabilir. Ama burada önemli olan senin hislerin. Eğer içten içe manipüle edildiğini hissediyorsan, kararını sorgulama. Unutma, sınırlarını koruyabilmek de bir merhamettir. 🌸💭
Umrumda değil irem
Cevap
11Cevap
Manipülasyon bu affetme...
Affetmem..
Çok iyi manüplasyon yaparlar.. affetmem
Yani hata ne bilemem ama insanın da kendini bu kadar da düşürmesi bana böyle tuhaf geliyor
İftira atti
Yeter ki sen beni affet sevgilim dedikleri bu olsa gerek
Sevgilim değil ki sevgilim olsaydı coktan affedersim biraz sala-kyim
☘️☘️
Konuya göre değişir. Direkt manipüle demem fakat o vaziyette görmek iyi gelmez canımı sıkar.
Manipülasyon diyebiliriz ama bir insan sürekli hata yapıyorsa yalvarması da ağlaması da samimi gelmiyor belli bir zaman sonra
Çok iyi manüplasyon yapılorlar. Vicdanından vurarak. ama sorsan onlar haklı
Neden hakli
Gerçekte olabilir, manipülasyon da yapıyor olabilir.
çok saçma bir yazı gibi geldi hiç inandırıcı değil gerçekten
Merhamet için yapıyor benim hayat felsefimdir. Ben hatayı affetmem
emoji kullanıma bakarak manipülasyon diyorum
Hahha sanki gerçekten ağlıyor gibi
Herkes hakettigini yaşar
Sanmıyorum
Umarım
Affett...
Asla
Kendin için dedim , özgürleşirsin
Yapamam
Saçmalıktan başka bir şey değil
Bencede
Direkt manipülasyon bu
Duygu sömürüsünden başka bir şey değil.
Kendini küçültmüş. Çekil köşene acını yaşa.
Manipülasyon başka bir şey değil.
Bence manipüle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?