Sizce bu sosyal fobi mi yoksa panik bozukluk mu?

Kalabalık ortamdan, hatta az insan olsa bile kaçınıyorum, konuşasm gelmiyor. Ortama bi şekilde girsem bile konuşasm gelmiyor, aklıma bişey gelmiyor sanki kafam çalışmıyor gibi donuk oluyorm. Ve en önemlisi de biri bişey dediğinde yani kızdıran bişey söylediğinde ben karşılık veremiyorum. Aslında çok vermek istiyorum ama o an tutuluyor dilim konuşamıyorum aşırı kaygı korku oluyor o anda. Hatta o kişi telefonda arasa yine heyecan yapıyorum. Bişey dese yine mantıklı konuşamam. Aslında bu korku değil yani kavga etsem kesin döverim. Kavgadan değilde bu konuşamama orada aşırı heycan tutulma oluyor değişik bişey oluyor. Bu kalabalıkta daha çok oluyor. En çok zorlandığım şey bu öyle anlarda konuşamama durumu beni çok yoruyor. Babamda da var bu durum.

Bi de genel olarak depresifim. Sizce neden oluyor bu ne yapmalıyım

Güncellemeler
11 ay
Gnclclclcfllf
Güncellemeler
11 ay
Soru
Sizce bu sosyal fobi mi yoksa panik bozukluk mu?
Cevapla