Bunca yıllık hayatınızı düşününce ben iyi biriyim diyebiliyor musunuz?

Tüm kötü kalpli manyaklar psikopat narsistler de kendini iyi mantıklı ve haklı görür... ama gerçekten iyi olma gayesi olanlar yaptıkları hatayı yanlislari düşünür ve vicdan azabı duyar... aslında insan olmanın özü bu vicdan azabidir...

Bunca yıllık hayatınızı düşününce ben iyi biriyim diyebiliyor musunuz?
Cevapla