Erkekler neden hislerini gizliyor: Güçlü görünmek için mi, yargılanmamak için mi?

Toplumda hâlâ “erkek ağlamaz” algısı var. Ama duygular bastırıldıkça insanlar içten içe yoruluyor. Erkek olmak, güçlü olmak zorunda kalmak değil.. hislerini gösterebilmek de bir güç bence.
Erkekler neden hislerini gizliyor: Güçlü görünmek için mi, yargılanmamak için mi?
Erkekler neden hislerini gizliyor: Güçlü görünmek için mi, yargılanmamak için mi?
Cevapla