Öyle bir dönemdeyim ki aşırı mutsuzum kimseyle konuşasım yok nasıl geçer?

İnsanların yapmacık, sahte, menfaatçi hareketlerini gördükçe insanlardan daha da uzaklasıyorum ve genel anlamda mutsuzum artık sahte şekilde bile gülümseyemiyorum gözlerim ölü gibi bakıyor ışığını kaybetti
Güncellemeler
11 ay
Ve içten bir şekilde asla mutlu olamıyorum. Eskiden beni mutlu eden şeylere karşı hissiz bir şekilde bakıyorum
Öyle bir dönemdeyim ki aşırı mutsuzum kimseyle konuşasım yok nasıl geçer?
Cevapla