Değersiz ve üzgün hissediyorum. kimseyle tnaışmak ve iletişim kurmak istemiyorum. nasıl düzelecek?

1 yıllık ilişkim 5 ay önce bitti ve perişanım hala. değersiz ve kötü hissediyorum. kimseyle konuşacak enerjim yok tanışacak enerjim yok ne yapacağım ben of. moral motivasyon verir misiniz arkadaşlar gerçekten tükenisteyim. onun için eğitim hayatımın bir senesini boşlamıştım üstüne.. o da ağır vuruyor Şu an. onun yüzünden 1 senem boşa gitti hiç çalışmadım :((( önümde daha çok uzun yol var gerçi. ama bilmiyorum üzgünüm

Değersiz ve üzgün hissediyorum. kimseyle tnaışmak ve iletişim kurmak istemiyorum. nasıl düzelecek?
Cevapla