AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Hepte 40 yaş kadınlar cevaplamış bittim ya kendi kendilerini avutuyorlar🤣
Yok kızım sen hiç birşeye geç/meç kalmadın, ben ne deyim ozaman yaşım 44 ve hala bekarım
Ne olcak
Hayata yeniden başlar gibiyim
Sanal manal takılırım senle :)
Hiçbişey için geç değil. hayatın tadını alakua bakın
Hayır bence geç değildir çoğu şey için hala imkan vardır.
İkinci baharın başlangıcı. Daha da gecikmeden yeni bir yol çiz kendine.
Her şey için mükemmel bir zamandasın desem..
Bu zamana kadar ne gördün neyi yaşadığını bilmediğimiz için neye geç kaldığını da bilemeyiz
Her şey kavramı abartı olmuş diye düşünüyorum. hayatta hiçbir şey için geç değildir
Kimsenin hayatını yaşamadan dışarıdan yorum yapmak doğru değil
Evli misin? İşin gücün var mı? Amaçların gayelerin var mı? Öncelikle buna göre yorum yapmak lazım.
Ben de 40 yaşındayım, ve çok güzel bir yaş, heryeri tecrübe
Hiç bir şey için geç değil. Her an hayat yeniden başlıyor. Takılma yaşa
Kesinlikle hayır mesela ne yapmak istiyorsun
Evet. bu ülke sana istediğin şansı vermez. Yeterli cesaretin varsa kafana sık
Hayir hiç kalmadınız iciniz rahat olsun yeter ki isteyin.
Yani neye göre kime göre, ideal-hedeflerin nedir?
Hayır geç değil. Ama çocuk yapmak diyorsan acele etmen lazım artık
geç kaldın ama treni kaçırmadım. yaşadığın sürece her şey için vakit vardır.
Hayır cidden geç kalmadın.. hersey artık bu şekilde ve yaşlarda..
Kendinden bahsetmemisinki gözüm kapali yorum yapmami istemisin
Her şey senin için neyi ifade ediyor onu bilmek lazım.
36 oldum ama yeni başlıyorum bazi şeylere. imkanjn varsa gec degil bence
Kalbin attığı sürece geç değil hayat her gün yeniden başlar
her şey için çok geniş bir kavram. Ama hiçbir şey için geç değildir. Başlamak bitirmenin yarısıdır
Bir şeyi bekliyorsanız evet. 40 yaşına kadar gerektiği gibi yasadiysaniz sorun yok.
Bence yaşla değil kişinin içinde ki enerji ile alakalı bir durum eğer hala enerjisi yüksek biriysen hayatı doku dolu yaşayacak durumdasın
Belki bazı şeyler için olabilir ama her şey için demeyin bence... Bazı şeyler elimizde olmadan olur bu hayatta.
Hayır hiçbir şey için geç değil insan ömrü boyunca sürekli keşfetmeye ve öğrenmeye açıktır. Çok saçma sadece gençlikte mi bir şeyler yapılır? Hayır. Kendinizi bu düşüncelere mahkum ederseniz geç kalırsınız yaş aldıkça değil.
Yok be öyle düşünme sakın hiç bir şey için geç değildir
Neye ama?
Bak tamda şu an şebnem ferah- sil baştan çalıyor. Lütfen sende dinle hemen.
Aşka işe sanırım haywllerimi gözümde birakmisti biri
Sayesinde sararıp solmustum
Dersen ki anne olmak, ona geç kaldın muhtemelen. Onun dısında işte eşte olur hala. Kesinlikle yaşı yok bunların. O adam hayatına devam ederken sen yıllarını hiç uğruna heba ettiysen çok yazık. Keşke daha önce senle konuşma şansımız olsaydı. Belki bu durumda olmazdın.
Çok istedim çocuk sahibi olmayı sevdiğim kişiden olmayı o kişi evlendi baskadina tercih edildim
Kaç yıl oldu ama? 40 lardayım diyosun
12 sene kalbimi kapattim
Çünkü kalbim kirilmusti
Kusura bakma ama bu aşk sevda değil. Yazık etmişsin hayatına. Bak şimdi keşkelerle burdasın. Ama ne yaşarsan yaşa geçmişe çizgi çizip yarınlaea bakmak senin elinde
Evet
Evde ailenle yasıyosun sanırım.
Evet sevmediğim bir isteyim
Alimleyim sikaytci değilim ama geçmişte çok üzüldüm haywllerimi basklari yasadi
İnşa ettigim. hersey bir anda devrildi
Şimdi aynı zeyleri gül gibi kuzenim yasiyor
Evli ydi bosaniyor
Bak boşanıyor. Belki onla evlensen sende boşancaktın daha kötü durumda olcaktın.
E işinde varmış. Bu çok önemli. Lazım olan düzgün bi ilişki. Eskiden sıyrılmadan sağlıklı bi kadın olamazsın. Artık yıllarını savurmayı bırakıp tertemiz sayfa aç
Evet ama oda ben okisiyi coktan ilahi adelete birakmistim benden sonra çok mutsuz oldu
Haberlerini geliyordu ben yoluma devam ettim
Ama edememişsin bak
Ediyorum heryerden engeldimyuzu yokarti ulsacagi bir şey yok bitti narsistler biriyle olmazdı narssitler sadece kendini bile sevmez
Ben giden yilarima geclugi yedim be arkadaşım baskasina emek verseydim coktan belki mutlu olcaktim
Bilirim narsistleri. Kimin hayatına girse bitirriir. Peki sorun ne?
Bu numuneneyi cokmu aradım gerçi arkadaş ortamında obemi buldu
İhnat etti
Allah erkge kadinuda bu olayı yasatmasin
Çelişkidesin ama. Narsistti diyosun hemde mutlu olabilirdim. Onla asla olmazdı. Sorun yıllarca neden baskası olmadı neden kaldın orada
Çok zor birseymis
Geçmişte çok acı çektim kendimi kadınlığımı sorguladım bende ne eksikte onu s cti diye çok yzmustum kendimi
Çünkü kalbimi kapattim gençtim guzeldim sildurdmustu gulerrmi panik atak hile oldum gecmiste
Kimseye yüz vermedim
şu an nasılsın artık bugünden bahset. Nasıl birisin şu an?
Simdiyeniden hayata tutunmaya calisiyorum
Kuzeilnimde 32 yaşında gül gibi kız anneside ona yzuluyor sararıp soldu diyor
Mesela naparak?
Bide kuzenine üzül aferin. Bırak artık üzülmeyi hayatın gecmiş bırak. Kuzenini teselli et ona moral ver. Böyle ah vah ederek olmaz anlamadın mı
Haklısın
Benim sarsın ortaylyela gozluyum saçlar boya hafif balık yanlus anlazmazsan arkdasim
Küt saclarim
Anlamam 🙂
Kendine bakıyo musun? Her yaşta aşkta olur evlilikte. Artık düne değil yarına bakarsan hayatın değişir hayat çok değerli artık kalan zamanını mutlu pozitif yaşa.
Bakiyorum
Merkeze kendimi çekirdek ailemi koydum
Geçmişte artık ben diyorum ben ve ailem sonra baskalari
Ve yeni biri olsun. Arkadaşlar edin hayatıan farklılıklar kat.
Geç kalmışsın ben 25 yaşında evli bebekliyim ne için bu kadar geç kaldınız sebebi var mı
Kariyerinde iyi bi noktada değilsen sadece bunun için üzül, geri kalan her şey hallolur
ne yapacaksın ki mesela geçmi diye soruyosun
Hayır kesinlikle insan degil düşünceleri yaşanır bende 35 yaşındayım bazen senin gibi düşünüyorum hiç evlenmedim ama sakın unutma yaşin degil düşüncelerin kısıtlar seni
Bu soruyu herkes kendine belirli zaman aralıklarında soruyor. Ve her yıl, bir önceki yıla göre kendimizi geç kalmış hissediyoruz. Geç kalınan bişey yok. Hayattan keyif almaya bakın.
Yoo şahsen ben 26 yaşında yakışıklı bi delikanlıyım ama hoşuma giderse 40 yaşında biriyle sevgili olabilirim aşkta dahil hiç bişeyde geç kalmadın güzellik
Geç değil bu soruyu 50 yaşında da sorabilirdin. Özle glr msn
Yok ya neden geç kalasın
Ne gibi mesela aklınıza takılanı söyleyin direk içinizde tutmayın oturun kendinizle konuşun Azrail sistemden size gelemediği müddetçe neye geç kalmış hissediyorsunuz ki?
Bulunuduğun durumda en iyi yapabileceğin şeyi yapman önemli hayalini gerçek etsen bile öleceğiz o yüzden bu dünya için elde ettiğin yapabileceğin şeylerin pek bir önemi yok
Neden böyle dusnyorisn abla bence daha çok gençsin 40 yaş daha yeni başlangıç ki
Bende 40 lı yaşlardayım. Hiç bir şeye geç kaldığın kaçırdığım yok diyebilirim.
Hatta bu yaşta daha olğun ve daha mantıklı karar veriyorsun. Daha avantajlı olcakasın 👍
Yo böyle düşüncelere boşuna dalma. Evli misin
Ne zaman ölcegin belli değil bence geç kalmadın ya 30 yıl daha ömrün varsa hicbisey için geç değildir
hiç bir şey için geç kalmıs sayılmazsın hangi yaşın senin için doğru yaş bunu bilemezsin
Sağlıklı iseniz sorun yok herseye baslayabilirsiniz
20 l yaşlarda başlayan insanlara gore tabıki cok seye gec kalmissın, Bursalı ergen kafalra sorarsan daha yenı başliyor
Hı bir şey için geç değildir. önemli olan senin yapmayı düşündüğün şey için ne kadar isteklisin
Türkiye'de bu geç kalma durumu ya genelde yaa. Batıda boyke birsey yok.. bizim toplum tuhaf aq
Evet ama bence bunu bi eksiklik olarak görme ekonomik özgürlüğünü al gez toz bi erkekle evlenmek zorunda değilsin biz evlendikten noldu sanki
Yorumdakiler teselli adı altında gerçeği bastırıyor kimse gerçeği konuşmuyor gerçeklerle yüzleşirsek güçlü oluruz kendini sev değerli olduğunu bil evlilik şart değil evlenenler hiç mutlu degl
Mesleğin elinde olsun elin para tutsun çık tatile gez kendine yatırım yap
Hayır neden öyle düşünüyorsun her yasin kendine göre güzelliği var bende 40 yaşlarındayım yaşamaya bak
43 yaşındayım her anlamda en verimli dönemin 😎
40 eskiden geç bi yaş şu an 40 o kadarda geç degil bence
Geç değil ama bu soruyu 2,3 yıl sonra sorarsan evet geç derim.
Yaş sadece sayıdan ibaret önemli olan sevmek sevilmek anlasablmektir
Bazı şeyler için geç olabilir ama bence yinede yaşayabileceğin çok şey var
Valla ben 32'de geç kaldım. Senin durum hepten beter.
Neye geç kaldın bakarmisin yoksa hayattan zevk mi alamadin anlamadım ki
38 yaşındayım keşke 25 yaşında olsaydım
sanırım her şey için bende geç kaldım