Bir insanı tanımak için yıllar mı gerekir, yoksa bir kriz anındaki tavrı her şeyi anlatır mı?

Bir insanın gerçek karakteri çoğu zaman sakin anlarda değil, stres altında, hayal kırıklığı yaşadığında veya bir krizle karşılaştığında ortaya çıkar. Gülerken, sohbet ederken herkes iyi görünür ama asıl kişilik, işler sarpa sardığında belli olur. Biriyle yıllarca vakit geçirip hâlâ tanıyamamış hissettiğin oldu mu? Peki sence, bir insanı tanımak için yıllar mı gerekir, yoksa tek bir kriz anı her şeyi anlatır mı?
Bir insanı tanımak için yıllar mı gerekir, yoksa bir kriz anındaki tavrı her şeyi anlatır mı?
Bir insanı tanımak için yıllar mı gerekir, yoksa bir kriz anındaki tavrı her şeyi anlatır mı?
Cevapla