Kızlarla ayıp olmasın diye konuşmuyorum bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?

Kızların benden rahatsız olduğunu yalnız kalmak istediklerini asla benle konuşmak istemediklerini düşünüyorum o yüzden de asla kızlarla konuşmuyorum rahatsız etmiyorum , hatta aynı yerde staj yaptığımız kızla gelirken giderken toplu taşımaya birlikte biniyorduk saatlerce okulda birlikteydik ama böyle olduğum için asla tek kelime konuşmadım kızla sonra da niye sevgilim olmuyor diyorum , ama kızların böyle düşündüğü fikrinide yalanlayamiyor aklım. Sizce ne yapmalıyım?
Kızlarla ayıp olmasın diye konuşmuyorum bu huyumdan nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla