Kendini tutan mı güçlüdür, yoksa içinden geçeni söyleyen mi?

Bazı insanlar duygularını bastırır, sabreder, susar; bunu güçlü kalmak olarak görür. Bazıları ise ne hissediyorsa olduğu gibi söyler, içindekini saklamaz, dürüstlüğüyle var olur. Biri sessizliğin gücüne inanır, diğeri ifadenin cesaretine. Peki sence gerçek güç hangisinde gizli? Kendini tutmakta mı, yoksa içinden geçeni söylemekte mi?
Kendini tutan mı güçlüdür, yoksa içinden geçeni söyleyen mi?
Kendini tutan mı güçlüdür, yoksa içinden geçeni söyleyen mi?
Cevapla