Güç, susup gitmekte mi saklıdır, yoksa kalıp yüreğini ortaya koymakta mı?

Karakter dediğimiz şey bazen en sessiz anlarda belli olur; haksızlığa uğradığında susmak mı erdemdir, yoksa haklılığını incitmeden savunmak mı? İnsan, en çok kendini tutabildiğinde mi güçlüdür, yoksa kalıp ne hissettiğini söyleyebildiğinde mi?
Peki sence; karakter, sessizlikte mi, yoksa cesurca konuştuğunda mı daha çok kendini belli eder?
Güç, susup gitmekte mi saklıdır, yoksa kalıp yüreğini ortaya koymakta mı?
Güç, susup gitmekte mi saklıdır, yoksa kalıp yüreğini ortaya koymakta mı?
Cevapla