Mentali toplamaya bu sefer benim bile gücüm yetmeyecek anlaşılan 🤷♀️
Deli doktorlarının seans ücreti ne kadardır acaba😀😀😀
Mentali toplamaya bu sefer benim bile gücüm yetmeyecek anlaşılan 🤷♀️
Deli doktorlarının seans ücreti ne kadardır acaba😀😀😀
Tabii ki düşünürüm. İnsanların bu o yargısını anlayamıyorum. Nasıl ki çiviyi elle çakmak yerine yardımcı olarak çekiç kullanıyorsan, mesafeleri yürümek yerine araç kullaniyorsan insanın bazen manen de yetemeyeceği manevi konular olabilir ve ilaçları da günlük yaşamdaki yardımcılar gibi görmek gerekir. Yalnız psikoloji seansı yerine muhtemelen ilaç almayı tercih ederim. Birinin beni konuşarak ikna edebileceğini sanmıyorum 🤣
Psikolojik desteğin zaman zaman alınması gerektiğini düşünüyorum. Hepimizin yaşadıklarının farklı olduğu gibi psikolojilerimiz de farklı. Fakat artık psikologlar insanı takmayan bir hal almaya başladı. Sen duvara doğru da anlatsan aynı olacakmış gibi davranıyorlar. 'Ben uğraşamam'diyerek psikiyatristlere yönlendiriyorlar. Onlar da ilk günden antidepresan yazıyor ve tekmeyi basıyor.
Anlayacağın artık sadece o işi yapmak için yapıyorlar. Dünya kadar muayene parası alıyor sonra seni ilaçla kandırıp buna bağımlı yaparak daha çok depresyona sokuyorlar.
Bunları senin fikrini değiştirmek için değil psikolog tercihini iyi yapman için söyledim. Elbette seans ücretleri çok pahalı ama sadece ilaç odaklı olan bir kişiye gitmek tamamen zaman kaybı.
Bu durum iyi bir araştırma gerektiriyor. Ancak o şekilde fayda alıp memnun olursun.
Hayır zaten annem dediği için psikoloğa gittik teyzemlerle ilk olay için hiç bir işe yaramadı kendimi her zaman ben iyileştirdim zaten yeteneklerim var kurtarıldım da ona göre davrandım da yani şu son olay baya etkiledi ama atlattım yine çünkü dirençliyim bu konularda
Bir kez gittim mantık sen kendin istersen iyileşirsin istemezsen benim sihirli değneğim yok ben sana bir şey yapamam idi. Bende bıraktım artık kendimi nasıl toparlarım çok iyi biliyorum. Sende öğrenebilirsin 🙂
Ya doktor böyle demedi yani sen istersen her şey olur demeye getiriyor aslında tamamen Psikologlar bu mantıkla işliyor bende bu mantığı anlayınca dedim ki hakikaten gerek yok yani
Zorlanmışsın belli, lafı dolandırmaya gerek yok 😊. Herkesin sınırlarını zorlayacak dönemleri olur, bunda utanılacak hiçbir şey yok. Psikolojik destek almak meselesi kafanda komik dursa da, aslında büyük bir kendine değer verme göstergesi. 2025’te bile danışan yoğunluğu çok arttı; seans ücretleri şehir ve uzmanına göre değişse de ortalama 1000-2500 TL arası. Cebini düşünmek de normal tabi ama unutma: Kafana yük yaptığın her şey, bedenini de yorar. İyi hissetmek lüks değil, ihtiyacın. Savunmaya geçme, yolun yarısını şimdiden gelmişsin zaten 💁♀️✨
Cevap
26Cevap
geçmişte almıştım bir halta yaramayınca bıraktım
Ben 25 sene gittim. 25 senenin özeti
" çok Haklısın ancak toplum böyle düşünmüyor" oldu.
Toplumla uyumsuz olduğum için gitmiştim zaten " Ver lem paramı geri" de diyemedim.
Herkes kendinin doktoru olmalı...
Konusunda uzman birini bulamadığın sürece sadece vakit dolduruyor seninle...
Bir de bazıları amerikadan ithal yayınları okuyup terapi vermeye kalkıyor o daha da beter...
Mesela " Kız arkadaşım olmuyor" diye gittiğim psikolog bana banklarda kızların otur sahilde " Tanışalım mı" dersin demişti...
Cesareti olan varsa yapsın bakalım. Soluğu hangi karakolda alırız bilemedim 😀
Sadece bunun için gitmedim elbet ancak kadınlar ile ilişkilerim iyi değil o da ayrı bir konu
Devlet hastanesine gitsen ilaç verip gönderecek özel doktorun seansı çok pahalı en iyisi kendin çöz meseleni☺️
İnsanın en iyi doktoru kendisidir canım🌸😂
İşin içinden doktorumla çıktık benden çok kendi anlattı hayatını kizim seninki de dert mi dedim 3. ye gitmedim asffg
Deli doktoru diye bir şey yok orada anlaşalım ayrıca en düşük seans 800- 1k arası
Bazı şeylerin şakası bile hoş değil şaka uğruna üslubunu bozma
Hayır düşünmüyorum 😃 delirmek güzel ama cidden sıyırmak sıkıntılı sjsjsk
Düşündüğüm zamanlar olmuştu evet. Düşünmekle kaldım sadece 😄
Düşünürüm. Psikiyatriste gidebilirsin Süvüş. Devlete git. Özeli boş ver. Hepsi para tuzağı😂
Tamam shshsj
Sen gel ben seni toplarım 😂😂😂😈korkma bir şey yapmam 😉🤫
şu an korktum la ahahsh
Tüm delileri soruya toplamış 😂😂😂
Sen de bayrağı taşıyorsun maşallah ahsjdhd
😂😂😂
Ciddi ciddi mesaj atmayı düşündüm sorunun ne diye.
Soruda dalga geçiyor hissine kapıldım ve sevindim buna:)
Kahkahalar işin ciddiyetini sorgulattı haklı olarak Su.
evet aldım psikiyatriye gittim baktım ihtiyacım yok doktora bile sormadan ilacı bıraktım (ona kalsa ilaca daha devam et diyordu)
aciliyeti yoksa biraz zamana ve akışına mı bıraksan
dert ortağın yok mu
Bazen bende düşünüyorum ama ilaçla tedavi olmak istemiyorum
Ben dün randevu aldım doktoruma 2000 tl indirimli hali. Normalde 2.500 müş
Düşünürüm, bu deli doktoru değil hata değil yanlış yapıyorsun.
Gittim paxer aldım Eczaneden doktora gerek yok yemişim doktora dedim ama kullanamıyorum korkudan
Konu ile tecrübesi olan arkadaslardan fikir alırım ve kamp yapar sessiz takilirim
Ben devlet hastanesine gidiyorum. Doktorum gerçekten de 10 numara bir adam. İlaçlarda işe yarıyor.
Zamanında denedim ama bir psikoloğun yapacağı şey de sınırlı her şey insanı kendi elinde kendi çabamla yapıyorum
Şu an ortalama seans ücreti 3000 8 seans alsan 24 bin 12 ye kadar yolu vardır ağırsa ya da 16 o da eder 48.000 en ucuz. Ben düşünmem kendime yetiyorum sjsj
Hayır düşünmedim niyetim yok
“Biraz” pahalı
Ne kadar biraz
İroni yaptım yani uçukkk
Alıyorum zaten, panik atagim ben 😄
her şey kendimizde biter. Doktorlar sadece ara gazı ve ilaç verir. Sorunun kaynağını bilir isen çözmek çok kolay olur.
Bana da randevu alalım sjsjsj
Kendi psikoloğum olunca desteği kendime sağlıyorum. 😃
Hayır aksine bir erkek yenilikçi olmalı fikir üretebilmeli bence
doktorlar bizden dertli
maaşı iyi
Çıkamadığım yerde batıyorum en dibine
Tabii ama daha çok insanın kendi elinde ya
Gururuma dokunuyor başkasının bana akıl vermesi
Hayır, düşünmem...
Destek aldığım zamanlar oldu.
Düşünürüm, almışlığım var.
Hep çıktım, hiç almadım.
Psikolojik desteğe inanmam
Yeterince param olsa düşünürüm 😀
Akıllı birine danışırım
Piskolojim benden destek aliyo
Destek alıyorum tabiki
asıl çok ihtiyacım var
İnsanlar çok garip hayat nasıl olmasın...
Ben düşünürüm
hiç bulaşmam
1000 TL falan aşko
Alırım. Net.
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?