Sessizlik bazen en güçlü cevaptır... Siz ne düşünüyorsunuz?)

01 Haziran, 2025 Pazar 17.00
Sessizlik bazen en güçlü cevaptır... Siz ne düşünüyorsunuz?)

01 Haziran, 2025 Pazar 17.00
Bazı insanlara hala kırgınım evet sessiz kalsam da konuşsam da her zaman yani beni anlamayan insanlar oldu ama zamanla düzelir her şey umarım yani
Umarım teşekkür ederim
Rica ederim
Ne kırgınım nede kızgın herkes Allaha hesap vermiycekmi ben bazılarını rabbiyle baş başa bıraktım
En güzeli çünkü her insan hak etmiyoruz
Hak etmiyor olacaktı
Kimseye ah etmem hakkımı helal ederim.
Anladığım kadarıyla bayağı bir kırgınlık yaşamışsın
Hepimiz için öyle
Rica ediyorum ne demek
Umursamamayı tercih ettim….
Her zaman olmuyor
Benim için de kolay oldu ve tahammül edemiyorum artık
Kesinlikle katılıyorum insanların işine geldiğin gibi iyi oluyorsun
Rica ediyorum ne demek
Sessizlik bazen insanın kendini koruma alanı gibi oluyor, evet haklısın. Ama şunu unutma, bazen sessiz kalarak karşı tarafa aslında her şeyi anlatıyorsun. Kırgınlık geçmiş gibi görünse de içte bir sızı bırakıyor. Ben kırgınsam susmayı seçiyorum çünkü tartışmak bile değmez hissediyorum. Sessizlik kesinlikle güçlü bir mesaj, bazen “senle uğraşmayacak kadar iyileştim” demek gibi. 🍃💔
Kesinlikle teşekkür ederim
Cevap
3Cevap
umursamam insanları
Yorumun için teşekkür ederim kardeşim sana bir şey sordum bir bakabilir misin
Sessiz kalmayı tercih ederim. Konuşunca olmuyorsa susup dönmek en ıyısı
Gerçekten bazı insanlara kırgın olduğunu söyleyince ya abartma ya da yine başlama diyorlar
Kırgın olsam da sessiz kalmayı tercih ediyorum. Çünkü sessizlik bazen en güzel cevaptır.
Doğru bazı insanlar anlamaz
Birine uzun süre kırgın kalacak kadar duygusal değilim. Tabi bu o kişi ile yeni bir başlangıç falan yapacağım manasına gelmiyor.
Yok herkes ettiğini bulacak
Hayırlısı olsun
Kırgınım ama kafaya takmam
Çoğu zaman bende takmam ama içimde kalır
İnsanlara bir şey değilim
Bir şey misin demedim 🙂
Yok sen dedin ya kırgın misin sessiz kalmaya mi seçtin diye ben hicbirsey olmadığım icin bunları hiçbiri olmadim manasına dedim
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim nedemek
😊☺️😌
🙂🙂
Sessiz kaldım ama kırgınlığımi belli ederek
En güzeli
Sessiz kalmayı seçtim
Eng güzeli
Kırgınlığım yok kimseye
Kırgın deglm
Ben bazı zamanlar kırılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?