Dışarı çıkarken beynimi tam kullanamadığımı farkettim sizde de oluyor mu?

Bugün açık kiloluk fıstık ezmesinin 350 gramına 180 tl ödedim sonra kasaya geçtim kasanın önünde kapalı 500 gr olanını gördüm satıcı açık olanını iade edersem boşalttığı kutunun dibinde kalanın parasını vermem gerektiğini söyledi ben de kadına ayıp olmasın diye çekinip her ikisini de aldım ve zengin biri değilim yani😂😂 öğrenciyim benim için fıstık ezmesi bir lüks normalde jfkgkddk

Dışarı çıkarken beynimi tam kullanamadığımı farkettim sizde de oluyor mu?
Cevapla