Bende insanim dogal olarak diger insanlardan deger gormek istiyorum. Ama içime sinen yok. Başka neyle giderilir bu?

Kendimi seviyorum ama diğer insanların yüzeysel sevgileri benim ister istemez kalbimi kırmaya başladı sevgilim bile askerde tamam arayıp konuşabiliyor ama senin için bisey yapabilir miyim demekten aciz gibi bunu sormalisin diye sitem etmek bile istemiyorum kendimi özel hissetmiyorum doğru düzgün insan kalmadı mı bu hayatta

Bende insanim dogal olarak diger insanlardan deger gormek istiyorum. Ama içime sinen yok. Başka neyle giderilir bu?
Cevapla