Iyi biri degilim. Icimde kotu bi karakter var. Ortaya cikmak icin firsat kolluyor gibi. Beni rahatsiz eden insanlara karsi acimasiz ve cirkin bi insana donusebiliyorum. Bunu idegisecegim. Saf iyi biri olmak istiyorum ama bu dunyada cok zor. Nasil degisecegim.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Iyiler eninde sonunda kazanır iyi olmak istiyorsan hayvanlara yardim et hayvanlari sev başını okşa her insanın icin de iyilik de kötülük de vardir her şey senin elinde
Hayvanlari cok seviyorum. Yasamayi cok seviyorum. Insanlari da sevmek istiyorum. Iyi davranmak, kimsenin hakkinda kotu konusmamak ve en onemlisi kin tutmak istemiyorum. O kadar kindarim ki benim yapragimi kesenin agacini keserim. Bu igrenc bi karakter ozelligi. Oyle insanlari hic sevmem ama ben de oyleyim
Öyle insanlar varki ne kadar seversen sev uzaklaşır arkadşıni iyi seç geçmişe dayanan bir sıkıntın var galiba bu kin duymam bundan kaynakli
Geçmişe dayanan sorunlu bir hayatım fazla olmadı. Ama kendimi bildim bileli kendime karşı aşırı korumacıydım. Yani hırsım, savunma mekanizmam, kin tutmam, intikam çabalarım filan muhtemelen hep bu sebepten. Galiba biraz da kendimden başka kimsem yok düşüncemin etkisi var
Değişmek istiyorsan yanlış ve sana zarar veren kisilrri hayatından çıkarmalısın biraz zor olur ama sonra iyi insanlarlarla arkadslik yap Sna iyi gelen ler
O kisiler beni cok sevse bile mi cikarmaliyim sence
Kalitesiz derken ne yönden kalitesiz
Yersiz dedikodu yapan, insanların iyi niyetleriyle dalga geçip bununla eğlenen, hayat amacı olmayan, alaycı, laf anlamaz, hayatın yüklerine dair olgunca sohbet edemeyeceğin, sabit fikirli, dert anlatsan umursamayacak tipteki insanlar
Ama bunu dışardakilere yapıyorlar. Bana karşı farklılar. Beni seviyorlar onları seviyorum ama benim ilerlememe engel oluyorlar gibi hissesiyorum
Çünkü onlarlayken onlar gibi oluyorum
Öyle ınsanların benim hayatimda yeri olamz zaten sende demekki tiksinmişsin öyle kisiler her yönden insanlara zarar verir belki hayvanlara bile zor zmaninda yanında bile olmayabilir
Keşke senin gibi olabilsem. Onları hayatımdan çıkarsam üzülüyorum çıkarmasam üzüzülüyorum. Ayrıca çok çok fazla arkadaşım vardır ama anlattigim gibi olmayan insan sayısı sadece iki. Yüzlerce insan içinde sadece iki
Bana sorar san hani derler ya 4 arkadasim olsun tabutumu taşısın ytr az olsun öz olsun fazlası israf tabi sen alıştın zor olur zmana bırak zmanla haytini degistirmelisn
Cok haklisin belki de zamana bırakmak belki de yapabileceğim en iyi seydir. Deneyecegim
Aynn dene hemen olmaz zaten zamnla olur her şey sen iyi oldukça doğru insnlar yanında kalacak unutma 🙂
Ben olmak istediğin biriyim. Bende senin gibi olmak isterdim emin ol. Belki o zaman daha az acıtırlardı canımı
Canın acıtılmasını bile kıskandım biliyor musun. Çünkü içinde kin ve intikam hırsıyla yaşamak çok zor. Benim ruhumu sıkanın hayatını zindan edene kadar sinir ve hırstan kendimi parçalarım. Hiç sınırım yoktur gözüm bir şey görmez. O kişiyi çok sevsem bile yaparım. Sonra oturur ağlarım ama geri adım atmam. Bu çok daha acı veriyor bence.
Ya ben hep güzel sevdim. Güzel baktım. iyi düşündüm. insanların dediklerine aldırmadım. insanlara yardım etmekten, değer vermekten yüzünü güldürmekten hep mutlu oldum. Ve dürüst oldum. ne olursa olsun. kaybetçeksemde dürüst oldum. Ama hani insan etrafında bir başkasından biraz olsun bunu göremeyince üzülüyor. Yorgun düşüyor. Ve tanrının işi bu muhtemelen. Çünkü hep benim zıttim olan insanlarla imtihan ediliyorum.
Emin ol öyle biri çıkar karşına. Bak benim bir arkadaşım var, dünya bir yana o bir yanadır benim için. Benim gibi bombok bir insan bile ona karşı bambaşka oluyor çünkü kusursuz denilebilecek kadar iyi bir insan. Ona başka biriyim, diğer insanlara başka. Yani ben bile öyle biriyle karsilasabildiysem sen de illaki karsilasirsin
İnan buna inanmayı o kadar istiyorum ki aklıma ezeldeki replik geliyo 😊"sus bir kelime daha söyleme çünkü inanırım" iyi geceler
Ahhahsahahhah sesiyle okudum. Iyi geceler
seni rahatsız eden insanlara karşı sert olmak iyidir
Ayarım yok o konuda. Sırf öyle istedim diye çok sevdiğim bi insanı kovar gibi çıkardım hayatımdan. Ama aynı zamanda da başka sevdiğim bi arkadaşıma git diyemiyorum. Ne bileyim.. Ya çok alttan alırım ya da aniden patlayıp çok üstüne giderim. Dengem yok. Bu yüzden başarısızım
Bunların farkına varabiliyorsan bile bence iyi insansın.
Tesekkur ederim ama inan hic degilim. Sırf beni mutsuz ettiği için kaç insanı acımadan rezil noktalara getirdiğimi bi bilsen. Pişman oluyorum çok uzuluyorum ama yine yapiyorum yine yapiyorum.
Tersin pis yani. İhanete vs gelemiyorsun.
Evet kesinlikle. Hiç tahammulum yoktur
Anladım
Ne konuda kötüsün. Neden böyle düşünüyorsun
Bana iyi olan insanlara çok iyi davranıyorum. Arkasından konuşmam, kalbini kırmam.. Ama bi insan çok iyi bile olsa tek bir defa bana kasıtlı olarak ufak da olsa bi yanlış yapsın o zaman kin tutarım. Bana yaptığının kat kat fazlasını ondan çıkarırım. Hem de defalarca. Sınırım yoktur sırf beni mutsuz etti diye ona her şeyi yapabilirim. Ve bu özelliğimden nefret ediyorum
Sen kötü biri değilsin ki. Sadece rahatsız olduğun insanlara karşı biraz acimasizsin. Bunun yolu da basit. Aşırı seçici ol. Az insan al hayatına. Fazlaliklarla selamı sabahı kes
Onu yapamıyorum işte. Herkesle çok çabuk arkadaş olabiliyorum ve seçici olamıyorum
O kötü işte. Bu durumda bir şeyden vazgececen. Ya yeni insanlara karşı aşırı tutucu olacan ya da yanlış yaptıklarında kendini tutacan. Başka çare yok. Hangisi kolayına gelirse
Iki ucu b.. klu degnek
Yazdıklarına göz attım da "alfa" tabiri var ya. Tam sana göre. Hoşuma gitti cidden 😂 dengeyi biraz saglarsan aslında güzel birşey. Ama bari doktora karşı boyun eğ ya 😄
😂😂 dengeyi sağlama konusunda çok basarisizim. Ah keske istedigim gibi degisebilsem..
Yavaş yavaş o da olur. Takıntı yapma
Yardım almalısın Prof yardım
Yüzyüze görüştüğüm insanlara zayıflıklarımı göstermeyi sevmiyorum. Doktora bile. Sanki hep güçlü olmak zorundaymisim gibi. Ne sacma sapan bi dusunce yapim var
😢😥😢
Ben seni değiştirebilirim
Mesaj at hallederiz cart curt muhabbetlerine gireceksen hiç zahmet etme. Ama sahiden bi tavsiyen varsa dinliyorum
Allah senin gibisini nasil etmesin
Nasip mi etmesin demek istedin? Eğer öyleyse amin. Bombok biriyim
Böyle kal değişme deli misin
Ama istemiyorum. Bu beni huzursuz ediyor. Ne kadar buyuk bi kotuluk yaparsam o kadar mutsuz oluyorum
Namaz kıl
Kotu biri olup namaz kilmak beni utandiriyor. Hak etmiyormusum gibi hissesiyorum. Once iyi biri olmam lazim
Öyle bi kural yok bahane uyduruyorsun
Gidip kalp kırıp Allahım huzuruna çıkıp sonra tekrar kalp mi kıracağım. Yapamam.
Önemli olan niyetin, niyetin namaz kılmaksa allah isterse tum gunahlarini bagislar yeterki allaha yonel zaten icin huzurla doldukça gunahlardan uzaklasiyor insan