Bunun için ne yapmam gerekiyor ya da yanlış mı düşünüyorum?

Lojmanda herkes herkesle samimi yeni gelenler bile bir bakıyorum samimiyet kurmuşlar. Bir iki görüyolar birbirini ertesi güne samimiler geçenlerde bir tanesine memleketimi söyleyince hiç oralılara benzemiyorsun onlar sıcakkanlı olurlar vs dedi ne yapmamı bekliyorlar bilmiyorum boyunlarına sarılmamı mı eşime söyleyince sen dışardaki insanlara mesafeli davranıyorsun dedi. Bu sefer dışlanmış gibi hissediyorum çocuğum için de. Bende de kimse yanına çağırmadan gitmem. Bir iki kişi var genellerde herkesi tanıyor millet yanına gidiyor vs bende kimseye kendini sanki büyük bir şeymiş her şey onların etrafında dönüyormuş gibi hissettirmek bi bakıma boyun eğmek istemiyorum sizce girişken sıcakkanlı nasıl olunur
Bunun için ne yapmam gerekiyor ya da yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla