Arkadaşlar bu odak seviyesini nasıl arttırabilirim düşünmekten odaklanamıyorum?

Bıktım usandım cidden. Ne zaman ders çalışmaya kalkissam beynimin içi susmuyor. Her şeyi düşünmeye başlıyorum odağım 0. Sınav haftam geldi olmuyor yapamıyorum. Tavsiyeniz falan var mı
Arkadaşlar bu odak seviyesini nasıl arttırabilirim düşünmekten odaklanamıyorum?
Cevapla