31 yasinda olup hic sevgiliniz olmamis olsa ne olurdu?

Ay diyeceksiniz ne güzel hiç kalbim acimazdi. Öyle olmuyor işte arkadaşlar.

Kötü günler olduğu kadar iyi günler de yaşanıyor. Sevgiyi, şefkati, güvenmeyi deneyimliyorsun. Bir karşı cinse nasıl yaklaşmalisin iletişim, empati, bakış açısı ne oluyor onu öğreniyorsun. Ama diğer türlü oldukça kırılgan ve önüne gelene bağlanan bir tip oluyorsun.

Tek geceliklerden hariç sevgilim olmadı. Nasil bir duygu birine güvenmek çok merak ediyorum.

31 yasinda olup hic sevgiliniz olmamis olsa ne olurdu?
Cevapla