Evlenmeyi kaç defa denedim olmasdı. Ya işimi ya da beni beğenmediler. Fazla giderim olmassa da çirkin erkek değilim. Düzenli traş olurum. Hiç kadınlara yaklaşaamadım. Sosyal ortam da bir sürü kızla
konuştum ama asla kız ile el ele gezemedim. Bazen ağlama krizlerine girdim. Bazen çıldırdım. Bazen takmadım. Şimdi kadın gördüm mü, kafamı yere eğiyorum bakmamak için sessizce yürüyorum. Şimdi karabükte uzaktan eğitim bilgisayar mühendisliği eğitimi alıyorum ve aynı zamanda özel güvenlik olarak çalışıyorum.
Biraz borcum var yaklaşk 20.000 tl gibi icralık durumda. Anne baba öldü. Kalbimde bazen ağrılar oluşuyor. O kadar özlem duyuyorum ki, iş çıkışı Anadolu Üniversitesi kütüphanesine gidiyorum herkesin birisi var. Artık kızlar bile bana dede olarak bakıyor. Sizce erkekliğimi azaltacak ne yapabilirim? Kimseye zararım yok ama kendimi kötü ve işe yaramaz eksik hissediyorum. Ne namazlar kıldım ne dualar ettim Allah bile beni kabul etmiyor ki? O kadar üniversite okudum ama sonuç sıfır. Gidecek yer arıyorum. Dimimden kültürümden ve kadınlardan nefret ediyorum. Kaçıyorum kendimden. Bana hiç bir kadının dokunmasını istemiyorum. Ne yapabilirim bilemiyorum? Bazen çıkmazdayım. İşte bile kadınlardan bahseden olduğunda kaçıyorum. Kadın teni eti bu bu kadar kıymetlimiydi ki? Ne önerirsiniz?
konuştum ama asla kız ile el ele gezemedim. Bazen ağlama krizlerine girdim. Bazen çıldırdım. Bazen takmadım. Şimdi kadın gördüm mü, kafamı yere eğiyorum bakmamak için sessizce yürüyorum. Şimdi karabükte uzaktan eğitim bilgisayar mühendisliği eğitimi alıyorum ve aynı zamanda özel güvenlik olarak çalışıyorum.
Biraz borcum var yaklaşk 20.000 tl gibi icralık durumda. Anne baba öldü. Kalbimde bazen ağrılar oluşuyor. O kadar özlem duyuyorum ki, iş çıkışı Anadolu Üniversitesi kütüphanesine gidiyorum herkesin birisi var. Artık kızlar bile bana dede olarak bakıyor. Sizce erkekliğimi azaltacak ne yapabilirim? Kimseye zararım yok ama kendimi kötü ve işe yaramaz eksik hissediyorum. Ne namazlar kıldım ne dualar ettim Allah bile beni kabul etmiyor ki? O kadar üniversite okudum ama sonuç sıfır. Gidecek yer arıyorum. Dimimden kültürümden ve kadınlardan nefret ediyorum. Kaçıyorum kendimden. Bana hiç bir kadının dokunmasını istemiyorum. Ne yapabilirim bilemiyorum? Bazen çıkmazdayım. İşte bile kadınlardan bahseden olduğunda kaçıyorum. Kadın teni eti bu bu kadar kıymetlimiydi ki? Ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer