33 yaşınıza kadar hiç sevgiliniz olmasaydı ne düşünürdünüz?

Ben 33 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hayatımda hiçbir kızla buluşamadım çıkamadım yakınlık kuramadım hiç sevilmedim gençliğim hep yalnız geçti kendimi hep yalnız hissediyorum ve sevilmeyi hak etmediğimi düşünüyorum
33 yaşınıza kadar hiç sevgiliniz olmasaydı ne düşünürdünüz?
Cevapla