Saçma korkularım yüzünden hayatı kaciriyorum ne yapmalıyım?

Uçağa binemiyorum adrenalin tarzı şeyleri yapamıyorum bu sebepten yurt dışına hiç gitmedim neyse onu geçtim şimdi başkasının kullandığı aracalara da binemiyorum korku basıyor hep kendi aracımla gidiyorum bu beni çok zora sokuyor ne yapmalıyım psikologa gidiyorum ilaç almayim diyorum ama :( bana destek olacak birisi de yok benimle binecek tek başına yapmaya çalışıyorum her şeyi hayatım kaçıyor zaten yaşım 30 bekarım da insanlar evlenmeyip çoğu yeri geziyor ben onu da yapamıyorum

Saçma korkularım yüzünden hayatı kaciriyorum ne yapmalıyım?
Cevapla