Yalnız yaşayamıyorum. Sürekli bir şey olur hissi, ölüm vs aklıma geliyor. Nefret ediyorum bu korkularımdan ne yapacağım ben:(?

Yalnız yaşayamıyorum. Sürekli bir şey olur hissi, ölüm vs aklıma geliyor. Nefret ediyorum bu korkularımdan ne yapacağım ben:(?
Cevapla