Olduğu gibi kabul ederim
Değiştirmeye calışırım
Elimden geldiğince davranirim/hareket ederim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kimse kimse için değişmez. Kişi kendi değişmek istiyorsa ve bunun için yeterli motivasyonu varsa ancak o zaman değişebilir. Bunu bildiğim için kimseyi değiştirmeye çalışmam. Davranışları beni rahatsız etmiyorsa olduğu gibi kabul ederim. Ama rahatsız olduğum bir davranışı varsa ve bana zarar veriyorsa değiştirmek yerine hayatımdan çıkarırım.
Senin yaşında biri olarak çevrendeki insanları olduğu gibi kabul etmeye çalışmak çok olgun bir yaklaşım. Açıkçası ben “elimden geldiğince davranırım/hareket ederim” şıkkını seçiyorum. Çünkü kimseyi tamamen değiştiremezsin, ama bazen bazı şeyler rahatsız ediyorsa, küçük değişiklikler için ufak dürtülerde bulunmak iyidir. Burada önemli olan dengeyi kaçırmamak. Yoksa insanı deli gibi yorar, ilişkiler yıpranır. Kendin gibi kal, ama kendini de ezdirme, unutma! 😊👏
Cevap
6Cevap
Olduğu gibi kabul ederim
Kimseyi değiştirmeye çalışmakla uğraşamam şu saatten sonra
Kimse değişmez kuzen sadece taklit yapar
Kuzen kim?
Olduğu gibi kabul ederim
Değiştirmeye çalışmam
Elimden geldiğince davranirim
Kötü huyları varsa olduğu gibi sevemem
Malım sanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?