İnsanları olduğu gibi kabul mü ediyorsunuz yoksa tümüyle ret mi ediyorsunuz?

Niccolo Machiavelli diyor ki;

“İnsanları değiştirmeye kalkışmayın, onları tümüyle reddedin.”
Açıkçası son derece katıldığım bu söz benim hayat felsefem de oldu. Kimseyi değiştirmeye çalışmakla zaman kaybetmiyor, değişmeye de razı olmuyor ve tümüyle reddediyorum.

Siz de bu nasıl ilerliyor?

İnsanları olduğu gibi kabul mü ediyorsunuz yoksa tümüyle ret mi ediyorsunuz?
İnsanları olduğu gibi kabul mü ediyorsunuz yoksa tümüyle ret mi ediyorsunuz?
Cevapla