Şuanda üzülmek istiyorum ama üzülecek bir şey bulamıyorum, neden?

Bu kadar boş bir insanmıyım. Hayatımda hiç mi bir şey yaşamadım. Bira içerken arkada rock calıyorken hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum, lanet okumak, dert yanmak istiyorum ama sahte geliyor. Dertli olmayı bile haketmiyor muyum gerçekten?

Şuanda üzülmek istiyorum ama üzülecek bir şey bulamıyorum, neden?
Cevapla