Üzülmek istiyorum üzülemiyorum bu yüzden rahatlayamıyorum ne yapmalıyım?

Bu yaşıma kadar birçok olay yaşadım hepsinin üstünden de geldim çok dayanıklı biriyim bu huyum çok da takdir edilir ama bir zorlukla karşılaşınca moralim bozuluyor ağlamak istiyorum ağlamıyorum içimdeki ses hemen bağırarak ağlama kendine gel sen her şeyin üstesinden gelirsin dosta düşmana kendini güldürme alınacak intikamlar var diyor üzülemiyorum bu yüzden rahatlayamıyorum arkadaşım duygularımı bastırdığımı söyledi ne yaparsam rahatlarım?
Üzülmek istiyorum üzülemiyorum bu yüzden rahatlayamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla