Bu hayatta hiçbir şeyden yana şansım yok kendimi boşa yaşıyormus gibi hissediyorum?

Bu hayatta hiçbir şeyden yana şansım yok olmadıda bazen kendimi boşa yaşıyormus gibi hissediyorum keşke bi mesleğim olsaydı üni kazanıp okuyabilseydim o zaman her şey belki daha iyi olurdu
Bu hayatta hiçbir şeyden yana şansım yok kendimi boşa yaşıyormus gibi hissediyorum?
Cevapla