Hayattan bir beklentim yok, hiç umudum yok; neden herkeste mi var yoksa bana mı öyle geliyor?

Hayattan bi beklentim yok hiç umudum yok neden herkestemi var yoksa banamı öyLe geliyor
Hayattan bir beklentim yok, hiç umudum yok; neden herkeste mi var yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla