Yaşamak İçin Sebebim Yok Kimseden Hiç Bir Şeyden Beklentim Hayalim Yok Neden?

Sizler gibi lise üniversite gitmedim hiç. Arkadaşlarım yok. sevdiğim arabam motorum yok. işim yok beklentim yok. hiç bir şeyi hayal etmiyorum edemiyorum yok yani. asgari ücret bile olmaz. dünyayı satın alsamda mutlu olmam. Mutlu olacak hiç bir aktivitem düşüncem yok dünyayı ser istersen heyecan meyecan yok dünyada boşluktayım yaşamak için sebebim yok resmen

Yaşamak İçin Sebebim Yok Kimseden Hiç Bir Şeyden Beklentim Hayalim Yok Neden?
Cevapla