ne okumak ne çalışmak ne evlenmek ne araba sürmek ne yurt dışı görmek hiç bi şey
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bende öyleyim depresyon olabilir
Kronik depresyon olabilir. Destek almanız da gerekebilir bunun için.
11 yıl oldu zaten 16 yaşında girdim yaş 27 oldu.. destek alsamda ben yine aynı ezik
11 yıl oldu diye hayatının geri kalanını da bu şekilde yaşamak zorunda değilsin. Minik adımlarla yavaş yavaş değiştirebileceğin bir durum. Şu an burada böyle bir paylaşım yapmış olman bile bu dudumdan rahatsız olduğunu ve bu durumdan kurtulmak istediğini gösterir. .. Yaşam tarzını bilmiyorum ama belki hayatınla ilgili kararları başkalarının almasına izin veriyorsundur ve kendi hayatını değil de başkasının hayatını yaşıyormuşsun gibi geliyordur.. ben böyle hissettiğimde depresyon beni daha fazla zorluyor. Belki seninki de böyle bir durumdur.. yani kendinle, hobilerinle sevdiğin şeylerle daha çok ilgilenmen gerekiyor.
nasıl yani hayatımın geri kalanında sevgilim olacak evlenecek miyim sanki Eğer 11 yıldır başka türlü bir hayat biçiminde barınamıyorsam bal gibi konfor içinde yaşamam gerek boyum kısa kaldı spor yapmadım dişim döküldü çok kilo aldım yine de düzelmek için bir şey yapamadım elimde değil çünkü... iyi de napim çalışmak bile benim için zor bir şey gir bir asgari ücretli işe bitti mi sorun.. Kimse hayatımı yönetmiyor ele almadı merak etme kendi hayatım için hiç bir şey yapmıyorum ki bilgisayar oyna yemek ye milleti izle ben hayattan emekli oldum gibi bir şey geri kaldım büyümedim çocuk hissediyorum birey hissetmiyorum.. benim depresyonum kendimi hayattan yaşamakdan komple çekmek yaş 27 olup lise bitirememek üniv görememek kendine sağlığına dış görünüşüne dikkat etmemek çalışmamak hiç bir arkadaşının olmaması hiç sevgilin olmayacak olması sorumluluk alman evlenmenin 2099 yılında yani 103 yaşında öldükden sonra olması araba ehliyeti alamayacak süremeyecek yurt dışı görmeyecek gibi imkansız şeylerimin olması sosyal bir insan olamam kendimi eve hapis etmem gezmemem tozmam hiç bir hayalim amacımın olmaması keşke o depremde benimde ölmüş olmam gibi
Senin hayalin yok değil bu saydıklarının hepsini yapmak istiyorsun fakat bunları yapmaya cesatetin yok. Konfor alanına gömülmüş gibisin. Oraya bağımlı kalmak da oradan çıkmak da sana bağlı olan bir şey. Boyunun kısa olması bir sorun değil. Gayet doğal bir şey. Herkesin boyu uzun olacak diye bir kural yok. İşe girdiğinde dişlerini yaptırabilirsin. O da çözülemeyecek bir sorun değil. Sosyal çevre de işe girdiğinde oluşabilir. Liseyi de dışardan bitirebilirsin. Hepsini bir anda yapmak zorunda değilsin. Seni en az zorlayacak olandan başla gerisi gelir.
Bir de bu süreçte destek alacak imkânın varsa mutlaka destek almalısın bu önemli
yapmak istiyor muyum bilmiyorum ama işte hayatın gerçekleri diğerleri gibi 1 kere geldiğin dünyada herşeyin olsun yaşa istiyorsun haklı olarak ama düştüğüm hayat tarzı ve karakterim dediğin gibi bunları aşar sadece hayal eder gerçeği beni tutmaz içinde... kuzenim amcamın oğlu tam tersi yaşıyor 2 metre boy sevgilisi oldu araba sürdü haber spikeri sesi kalın yakışıklı herşeyi var tabi babası zengin sponspor ona onunda kafası var herşeyi yaşıyor bense sadece izliyorum... hoş güzel söylüyorsunda ben sorumluluk alamam hiç büyümedim birey hissetmiyorum lise bitiremem bu kafayla kafam basmıyor anlamıyor derslerden 7 kişilik fakir ailemde kimse lise mezunu olmadı..
keşke senin gibi pozitif bakabilsem olaylara
Liseyi okumak istemiyorsan bir işe girip çalışmalısın. Ailenin fakir olması senin bir işe gidip çalışmana engel değil. Kendine acımanı gerektirecek bir durumda değilsin. Sadece rahata alışmışsın ve hayatta güzel şeyler yaşamaya korkuyorsun. Kendini hiçkimseyle kıyaslama. Herkes farklı şartlarda yaşıyor. Kendinle kıyaslaman mantıklı. Herkesin parmak izi bile farklı... Ben pozitif değilim. Hayatta zor şeyler yaşadığım için ve konfor alanında kalma lüksüne sahip olmadığım için hayata karşı dik durmaya çalışıyorum
"Sen çektiğin acı değilsin. Acı çekerken de hayatının rutinlerini devam ettirebilirsin... Kendini acıyla tanımlarsan o acının içine hapsolursun. Şunu diyeceksin acı çekmem normal, bu hissettiğim şeyler gayet doğal ve insani ama ben bundan daha fazlasıyım..."
Beyhan Budak
Peki ben işi çalışmayı kendimi asgari ücreti kendimi küçük görüyorsam , sokakta selam bile vermezsin çalışınca bitiyor sanki her şey öyle olsaydı.. güzel şeyler yaşamaya derken sevgili olmaya evlenmeye sorumluluk almaya mı meselka.. eğer kuzenimde baba parası görmese belki benden ağırdı baba faktörüyle ayakta.. konfor alanında kalma lüksüne sahi olmamak gibi bir cümle ilk defa görüyorum zor şeyler yaşadığın için mecbur konforda kalırsın ama güya bana ders vereceksin ki işte yılmadım ayaktayım diyorsun aferim
ne diyim ki ne yaşadığımı anlamadan beni anlaman mümkün değil
Asgari ücretle geçinmek bu devirde çok zor o sebeple asgari ücreti küçümsemeni anlarım ama kendini küçümseyerek kendine büyük bir zarar verirsin... Ben sana ders filan vermeye çalışmıyorum sana ders verecek durumda değilim. Benim de hayatım hiç kolay değil. Acılarımızı yarıştırmamıza hiç gerek yok. Benim de mükemmel bir işim yok. Mesele çalışıp çalışmamak değil. İnsanın kendisini ne gözle gördüğü... Dediğim gibi imkânın varsa destek almaya çalış. İyi akşamlar diliyorum.
abim gibi birikim yapabilirim ama gerçekden inanmıyorum güzel bir hayat yaşıyacağıma evleneceğime araba süreceğime falan filan hiç bir hayalim amacım olmadan bitiyor.. yerimde sen ol da sen küçümseme.. anlıyorum empati yapamaya çalışıyorum siz de beni mazur görün yaşadıklarım kolay değil keşke o depremde bende ölseydim ne olurdu sanki
Ozaman adım atmaya inanarak başla. Ve kendine bir amaç belirle. İnançsız ve amaçsız yol alınmıyor. Ben 2019'da bisiklet kazası yaptım ve ölümden döndüm. 2 tane ön dişim kırıldı. Vücudumda ve yüzümde morluklar vardı. Gözüm şişmişti. Gurbetteydim. Asgari ücretli bir işte çalışıyordum. Yabancı biriyle bir lojman odasında yaşıyordum. İnsanlar benim o halimi görünce benden uzaklaşıp kaçıyordu... Ben ölümden döndüğüm o gün hayata yeniden başladım... İnsan nefes aldığı sürece umut her zaman var. Seninle daha fazla tartışmak istemiyorum. Çünkü sen kendine inanmadıktan sonra ben sana ne desem bir anlamı olmayacak.. Allah'a emanet ol. Umarım her şey senin için daha güzel olur.
Bende 2012 yılında girdiğim depresyondan hala kurtulamadım sadece yedim içtim kilo aldım kendimi hayattan soyutladım bir hiç oldum dünyada kaç kere intihar düşündüm bazen hiç bir şeyi değiştiremeyecekmişim gibi geliyor bende tartışmak istemiyorum... bi de ben kendime inansam
Diğer hesabım kısıtlanmış trollerle alay ediyorum diye 😂 buna şey edebilirsin şimdilik @hhalimee
beklentilerini değüiştir
Söylemesi kolay
Hevesin kaçmış.
hiç hevesim olmadı kaçsın 16 yaşından beri hiç bir şey yapmıyorum 11 yıl oldu
Depresyonda olabilir misin
evet
Üzücü
11 yıldır depresyonda olmak daha üzücü
Kaç yaşındasın
27