Birini kafaya takmak mı, yoksa aklından çıkaramamak mı daha kötü? Fotoğraf olaaayyss

Birini kafaya takmak mı, yoksa aklından çıkaramamak mı daha kötü? Fotoğraf olaaayyss

Aklından çıkaramamak daha kötü bence. Çünkü biriyle sevgili olurken bile onu düşünebilirsin ama birini kafaya takarsan ondan hoşlanmışsın demektir ve belki elde edebilirsin
Her ikiside çok acı verir. Ama aklından çıkaramamak duygusal bir eylemdir ve zamanla zorda olsa tolera edilir. Kafaya takmak ise bir derece saplantılı bir eylemdir. Kişiye çok yıpranma duygusu verir
Kim ne demiş ne yapmış kimle görüşmüş merakı kendine olan saygını azaltır ve odak noktanı değiştirerek yaşamda psikolojik durumunda olumsuz etkiler yapar. Güzel günler diliyorum ♥️size
🌸✨✨
Burada ikisi arasında ince bir fark var. Birini kafaya takmak, kontrolün sende olabileceği bir durum; üzerinde düşünürsün, belki çözüm üretirsin. Ama aklından çıkaramamak, daha savunmasız olduğun, istemeden sürekli onu düşündüğün ve gündeminden atamadığın bir hal. Açık konuşayım, aklından çıkaramamak kesinlikle daha yorucu ve can sıkıcı. Çünkü insanın enerjisini ve dikkatini emiyor, ister istemez dikkatini dağıtıyor. Özellikle de genç yaşlarda, duyguların çok yoğunken bu his daha fena vuruyor. 💫
Cevap
12Cevap
İnsan akıldan çıkaramadığı için kafaya takmaz mı zaten 🤔
O aklından çıkaramadığın için kafaya takmak daha psikopatça
Annem bol bol kozalak biraz da meyve toplayin dedi
Skskskdkmdmddm
keşke tek derdim kafamdan cıkaramadgım bir cocuk olsaydı aşkım ya tüm kariyerimi mahvettiğim için kafayı geleceğe takmış durumdayım..
Aslında ikiside aynı kapıya çıkıyor sadece biri daha duygusal basıyor..
Resimdeki sevdiceğin galiba? Ikisi aynı yola cıkıyor ama kafayı takmak baya zor bişey
Hayır benim sevdiceğim yok
Peki dediğim gibi
Biraz düşünurüm cıkarim hayatimdan kimsenin kaprisinle ugrasmam.
Aklindan cikaramamakkk. Fotiyede bayildimmmm
Ayyyy bendwe
Kinci olmak hep zarar
Aklından çıkaramamak daha kötü
Takıntı haline getirmek daha kötü
İkisi de kötü..
İkisi de aynı gibi gibi 😅
Takıntı haline getirmek kötüdür
Kafaya takınca aklından çıkmıyor. Zor
akıldan çıkaramamak daha kötü bence
Çıkaramamak tam bir illet
Birisini kafaya takmak
Aklından çıkarmamak
İkiside aynı şey değil mi?😅
Saplantı haline getirmek
Kafaya taktığım için aklımdan çıkmıyordur 🐣
Aklından çıkaramamak🙃
İkisi bağlantılı zaten çok fena çok
Biri diğerinin laciverti
Aklından çıkaramamak
İkiside
Aklından çıkaramamak
Çıkaramamak
Aklından cikaramamak
Çıkaramamak
Aklindan cikaramamak
Al birisini vur ötekisine, hiç bir farkı yok..
Aklından cikaramamak tbiki
Normal değilsin
Nedenn
Sorun çetrefilli
O sebepten
İki erkekten bahsediyorsun soruda
İki erkek mi
Kafaya takmak
Kafaya takmak daha kötü tabi
Aklından çıkaramamak
İkiside kötü
İkiside
Aklından çıkarmak
Saçma bir soru daha
Saçma bir cevap daha
Aynı fikirde olmak güzel
Kesinlikle öyle
İkiside çok kötü
İkisi de aynı
Aklından çıkaramamak
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?