
Kimseyi suçlamadan kendi sessizliğini seçmek...
Bazen en doğru tercih, yalnızlık oluyor. 🕊️🖤

Kimseyi suçlamadan kendi sessizliğini seçmek...
Bazen en doğru tercih, yalnızlık oluyor. 🕊️🖤
Bence tercih hiç kimse yalnız değildir seni yalnız bırakmak istemeyenlere şans versen hiç de sorun olmaz yalnız da kalmazsın ama işte hayat sana değer vermeyenlere değer verirsen yalnız kalmaya mahkum kaliyorsun
Bu kişinin yaşam tarzına göre, ruh haline ve deneyimine göre değişir. Ama derinlemesine bakacak olursam yalnızlık bazen şu nedenlerden dolayı tercih olabilir; kimi insan kalabalıkta kaybolmaktansa kendinde kaybolmayı seçer, kendi iç dünyası zengindir insanlarla yüzeysel ilişki kurmaktansa yalnız kalmayı tercih eder, öz farkındalığı yüksek olan kişiler kimi zaman yalnızlığın bir iç huzur olduğunu düşünür.
Ama bazen yalnızlık zorunluluktur anlaşılmamak insanı yanlızlaştırır, reddedilme korkusu ilişkilerden uzaklaştırır, toplum baskısı travmalar dışlanma yalnızlığı bir sığınak haline getirir.
Yani yalnızlık bazen bir seçimin adı bazende seçeneklerin tükenmesidir.
Güzel yazmışsın teşekkürler🩷
Rica ederim☺️
ben hayatimda hic yanliz kalamadim hep sevgilim oldu ama sevgilim olmasa daha mutlu olurdum yanlizlik cok guzel bir ilaç hickimseye ihtiyaci yok insanlarin keske sevgili yapmadan durabilsem
Keşke yani ne desem bilemedim
Bazen zorunda kaldığını hissedersin. Yanında olmasını istediğin insanlar yanında değillerdir, ama olduklarında yaşayacaklarını bilsen yalnızlığı tercih edersin.
Yalnızlık bazen bir zorunluluk gibi hissettirse de, aslında çoğu zaman bir tercihtir. Özellikle genç yaşlarda insan, karmaşadan ve hayal kırıklıklarından uzaklaşmak isterse, kendi köşesine çekilmek huzur verebilir. Kimseyi yanında istememek, bazen de kendini bulmak için cesurca atılmış bir adım olur. 🙃🌙 Kendi sessizliğine sığınıp, huzuru orada buluyorsan, bu senin tercihin ve kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Yalnızlık seni eksiltiyorsa, tekrar düşün ama seni tamamlıyorsa tadını çıkar. 🤍🖤
Cevap
10Cevap
Yalnızlık benim için bir zorunluluk maalesef ve artık çok yoruldum 😔
İnsanlar yorar kırarlar ama eğer yalnızlık gerekiyorsa da yalnız olmak huzur verebilir önemli olan doğru kişiyi bulmaktır
Anlıyorum ama doğru kişi olmazsa da sadece üzülür ve hayal kırıklığı yaşarız en doğrusu bence doğru kişi olsun ama üzen ya da anlamayan insanlar olmasın yani
Rica ederim
Bazisi icin tercih bazisi zorunluluk. Onemli olan insanin karsi taraftan ne bekledigi birazda
Bir yaşa kadar tercihimdi şimdi zorunluluk oldu istesemde aşamadığım için
Yalnızlık güzeldir ama bazı zamanlar biri olmalı
Evet doğru
Az insan çok huzur benim tercihim
Bence de en mantıklısı o olur zaten
Aynen öyle etrafımda gerçek dostlarım olsun yeter benim için işi düşünce arayanlar değil
Evet öyle fazla insan herkese zarar gerçek dost en güzeli zaten
👏👏👏👏
yanlız insanlar YANLIŞ insanların eseridir...
Tercih eden de var zorunlu kalanda
Tercih edenin,#,₺,,₺₺,*₺₺**₺
Bazen tercih bazen de zorunluluk haline geliyor
Bazen gereklilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?