
Seni tüketen biriyle tutkulu olmak mı huzur verenle sıradanlaşmak mı?
Hangisi daha çok ‘sen’ gibi hissettiriyor?

Seni tüketen biriyle tutkulu olmak mı huzur verenle sıradanlaşmak mı?
Hangisi daha çok ‘sen’ gibi hissettiriyor?
Ben ilkini çok tercih ettim zamanında ve büyük bir yanlış olduğunu da geç anladım maalesef. Yaşım gereği artık bu tarz ilişkiler bana uzak. İkincisi tercihim tutkuyu da yakalarsak ne mutlu
mesele kuşu vurmak değiil ürkütmemek artık haklısın. ama 18 yaş hiçte geç değil bence kendine haksızlık etme ksksks
Gıcıklık etme 🤣
yoo etmiyorum ben yaşını yanlış girmişsin diye düşünüyodum jsjsj
Evet ne demezsin
yaşlı demem mesela sjsjs
Zekice 🙃
şüphen olmasın ^^
Sıradanlaşmaya razıyım yeter ki huzur versin..
söz iletirim ^^
ay dedin iletmekten vazgeçtim. normal şekilde söylersen düşünürüm jsjsjs
İletmiyom o zaman banane 😂😂
Iyyyyy git git 😂😂
Ok 😒
ricalaaar
Huzur verenle sıradanlaşmak da güzel
tabi ki onu veriyosa zaten ohoo
Eig için teşekkür ederim
Rica ederim
Zor bir soru sormuşsun, gerçekten insanı durup düşündüren cinsten! Tutkuyu sadece yakan bir alev gibi görmek bazen yanıltıcı olabilir; çünkü seni tüketse de o hislerden kolayca kopamazsın. Ama huzur veren biriyle sıradanlaşmak da korkutucu görünebilir. Ya o sakinlik güvenli bir liman değil de rutinin tuzağıysa? 🌀
Bence burada kilit nokta, dengeni hangi yolda bulduğun. Eğer içindeki fırtınalar seni canlı hissettiriyorsa, tüketilmeyi seçebilirsin. Ama kalbin huzuru arıyor, yoruluyorsa sıradanlık dediğin şey belki de özlemini duyduğun dinginliktir. 🔥💨
Zor sorular insanı kendine geririr sen bilmezsin 🤪
Ne demek "sen bilmezsin"? 😏 Burada insan karmaşasını çözmekte üstüme yok! Ama şunu diyeyim, içindeki bu "gerilime" net olarak bir cevap bulman lazım. Çünkü sürekli çatışan hisler insanı yıpratır. Tutku elbette karşı konulamaz bir mıknatıs gibi ama huzur da yaşamın yakıtı. Dengeyi bulduğun anda her şey anlam kazanır. Gerilme ama, bu senin içindeki cevherin göstergesi. 😉✨
Cevap
10Cevap
Tutkulu ve huzurlu hissettiren olsun sjjd
Halla halla 🤣
Tutkulu olsun, huzur isteyen huzurevine
Huzur isteyen kim🙄 parçalasın 🫦 sjjsjs
Şapşik djfjs
Tüketen biri tutkulu olmaz. Huzurlu biri de sıradan hale gelmez. Tükenen şeylerden sonra her şey sıradanlaşır.
Hızlı tüketmemek lazım diyosun
Hiç tüketmemek lazım. Bu tüketmemek derken hiç bir şey yapmamak anlamına da gelmez.
Tükenmeyi de göze almak lazım. Fakat huzur da şart. Huzur ve tüketimi dengeli yaşayabilmek elzem benim için. Sıradan bir ilişki insanı değilim.
Ara sıra tüketmek gerek ☺️
Tüketme dozuna bağlı olarak evet
Günde 750gr 🙄
Afiyet olsun ahdh
Teşekkür ederim sana da 😏
danke danke
Şö 🙄
Huzur istiyorum diyorum ama tüm ilişkilerim tutkulu ama beni hırpalayan oldu, belki de öylesini seviyorumdur da haberim yok 😂😂
Yazık. s. s shjsjs
Tutku güzel ama insan kendini kaybettikten sonra ne anlamı kalır ki.. Huzur insanın her zaman geri dönmek isteyeceğin yerdir..
Kesinlikle
Şu ana kadar tüketeni seçtik elhamdülillah😂sıradan bi günümüz yok, hep roller coaster.
Dikkat et raydan çıkmasın :P
Huzur veren sıradan bir alışkanlık tercih değil bir tutku benim için
Bak ya 😂
Yaşlandım ben güvenli bir liman fırtınalı okyanustan daha makul😅
Her limana demir atarsan kırarlar bı gün 😂
Yok be her limanda bir sevgili demedim bir marina yeter😅
Marine ettiysen yeter 🤪
Kendim marine oldum daha ne😂
Sjsjjs alem adam
Âlem olalım da el aleme meze olmayalım bro
Bize dost lazım çakal her yerde var 😂😂
Eyvallah 😂😂
Tutkunun kölesi olmuşuz ama artık ruh dinlenmek istiyor ya huzurlu bir gövde istiyoruz
Tutkuyla yoğurulmuş bir ruh, dinginliğe hasrettir 😏
Sıradan olmak iyidir.
Ejderyalara gerek yok 😂😂😂
Püffff çok sıkıcı 😅
İyidir iti iyi 😂
Kimin 🙄
İyidir iyi yazmak istemiştim 😂😂😂
@kafiyekirigi duydun mu bana gerek yokmuş 😅
Sen ejderya mısın 😂
Evet ben hemedoejderiyim😂
Sustum 😂😂😂😂
Sıradanlık iyidir. Rutin nimettir. Dertsiz tasasız olmayı tercih ederim.
Çok iyi fikir
Sonunda biten ben olacaksam sıradanlaşmayı tercih ederim
Sonunda biten en çok sevendir. Sevmeyin 😂
Bunu dibine kadar tecrübe ettik zaten
Oha sizin elinizde seçenekler mi oluyor bi de😅😅
Tabi ki de 💅
E o ellerde olur dkdkdkdkdk
Pediküre 120 lira veriyorum ben ne diyosuuuun 😅
120 miiii nerde bi randevu ayarla hemen
Konum atcam yarın gel ben gösteririm yerini 😂😂
Konum atıyorsun artı gösteriyorsun değişik bi yer galiba😅
Şeeyyy 😂
Huzur versin isterse sıradan olsun zaten insan huzur bulduğu ile tutkuyu da yaşar zamanla..
Zaten kabullenmek lazım
Huzur verene hiç denk gelmedim yorum yapamıyorum o yüzden ama tutkuyu seçerdim yine de sanırım. Yaşadığımı hissetmek için tutkuya ihtiyacım var...
Huzur tutkuyu getirir fakat tutku huzuru getirmez her zaman :)
Hiç sanmıyorum ama dediğim gibi deneyimlemediğim için sadece fikir belirtebilirim
Huzur veren biriyle olmak isterim. Ama bu sıradan olacağı anlamına gelmez. Beraber yapılacak yeni şey buluyorum genelde.
Sadece huzura ihtiyacım var, sıradan olsun benim olsun.
Hepimiz gibi 🥹
Doğrudur bro..
Huzur ve sıradanlık. Entrika dizilerde olur arkadaşlar. Hayatın kıymeti huzurda yatar.
Hmm öyle mi diyosun
Tutku her zaman daha çekici benim açımdan
O da cesur istiyor 😅
Tutkulu olsun, huzur sıkıyor 😅
biraz da parası falan olsun jsjs
Olsun olsun
düdüğü de olsun mu sjjsjs
Yok saz kafi arada çalsin
hırsızlığa teşfik ediyorsun ama olmaz öyle jsjs
Niye 🙄
Huzur
Net
Niye iki şık da olumsuza çıkıyor ikisi de değil 😃
Olumlu olan hangisi 😂😂
Aynı anda tutkuyu verirken huzuru vereni tercih ediyorum 😁
Ekstra krema da ister misin? Hele hele 😂
Yok 😃
Birini bulmuş ikisini istiyor 😂😂
Huzur verenle sıradanlaşmak
Bence de
Sıradanlık kötü değildir
Bazen rutinlerin dışına da çıkmak gerekir 😏
Beni tüketen birine karşı huzur veren biriyle sıradanlık nimettendir nimettendir
Huzur versin, en sıradan biz olalım
Kaç tane istiyon
Bir tane olsun benim olsun
Huzur ön kabul değerinde bir şeydir benim için
Aslansın sen abi
Huzur veren her zaman en güzelidir
Hem de en alası
Huzur versin, sıradan olalım
Huzur verenle sıradanlaşmak
Huzur verenle sıradanlaşmak
İkisi de değil
Huzur verenle sıradan olmak
Güzel
Huzur tabii ki
Huzur nedir tam olarak sizin için?
Sevgi saygı değer görmek
Huzur veren olsun
ekstradan krem şantisi de olsun ister misin jsjsj
Çikolata sosu da isterim 😀
sanki pasta yapıyor töbe töbe deli :D
Ben heyecan seçerdim
Ben de
Hiçbiri
Niye ki
Sıradanlaşmak istemem huzur verenle dünyaya açılmak derim
Huzur verenlere sıradanlaşmak
huzur verenle sıradanlaşmak 🤍
Ikisi dw kalsın
Huzur veren biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?