Kendinizi vazgeçilmez sandığınız an sizden vazgeçiyorum ki bir daha öyle sanmayın.😄

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🖤.
Kendinizi vazgeçilmez sandığınız an sizden vazgeçiyorum ki bir daha öyle sanmayın.😄

𝐼𝓈𝒶𝒷𝑒𝓁𝓁𝒶𝓂𝒾𝓇𝒶🖤.
Kendini vazgeçilmez sanan insanlara karşı genelde mesafeli olmayı tercih ediyorum. Böylece hem kendi sınırlarımı koruyorum hem de onların tutumlarına karşı gereksiz bir tepki vermekten kaçınıyorum. Bu tür insanlar genellikle ilgi ve onay bekler, ancak mesafeli durduğunuzda bu beklentileri boşa çıkıyor. Zamanla, sınırlarınızı kabul etmeye başlıyorlar.
Bak şuradan s. git diyerek ben uzaklaşıyorum. İyi bir insan olmaya çalışıyorum ama nankörlük edene kör oluyorum nankörlüğe tahammülüm yok kimse vazgeçilmez değildir.
Cevap
34Cevap
İnsan annesinden, babasından , kardeşlerinden hatta kendisinden bile vazgeçiyorken bu neyin kibri? "Senden büyük allah var" deyip uzaklaşırım :)
Tavrım yok ya siz yokken de vardık der yoluma bakarım
Kendini vazgeçilmez sananlardan vazgeçince anlıyorlar...
umursamıyorum görmezden geliyorum
Umursamaz olmak onları çileden çıkarıyor gadası
Ailem ve her zaman yanımda olan insanlar dışında hayatımda vazgeçemeyeceğim geride bırakmayacağım hiç kimse yokk.
Aynen öyle
Öyle insanlara bu hissi verdiğimi düşünmüyorum.. kendi kendine bu hallere girdiyseler benlik bir şey yok demektir.. bana nasıl bir tavırla geliniyorsa, aynı şekilde karşılık veriyorum herkese..
Böyle sanan biri hayatıma hiç girmediği için savunmasız ve çaresiz kalabilirim o yüzden vazgeçilmez olan insanlardan vazgeçiyorum..
Her birimiz kendi içimizde kendimize göre kendimizce vazgeçilmeziz. Bür cümlede bu kadar ‘kendi’ kelimesini kullandığıma göre, rahatça ölebilirim.
Keskin olduğum biliniyor maalesef bende vazgeçmelerim ile bilinirim okey saldim dedikten sonra bir daha bakmam
Etrafımdaki kişi kendini vazgeçilmez sanıyorsa bana zarar vermeye başlamış demektir. Sen ayrı trende, ben ayrı garda diyerek yolları ayırıyoruz.
Hiçbir tavır sergilemiyorum çok var öyle primci çıkarcılar
Allah'tan başka ilah yok yani kimlerden vazgeçtim ki kendini tepeye koyanlardan da vazgeçmeyeyim
Göz devirmek gibisi yok 😃 bağırıp bağırıp beni gör diyor resmen 😂
Kimse vazgeçilmez değildir herkes vazgeçebilir
Beni alakadar etmiyor o kadar burnu büyük havada insanlarla ikili ilişkiler kurmam zaten
Kimse vazgeçilmez değildir.
Toyluklarına veriyorum.
Mezarlıklar dolu, oda ordan biriymiş gibi hiss etdiriyorum.😂👌🏻
Hiç bir tavrım olmaz görmem onları önemsiz hissettirim benim için bir hiç olduğunu anlarlar
Öyle bir görmezden gelme huyum var ki, g. t olur kalırlar
Aşık olduğum kadını koymussunn canım angelinam soruya odaklanamadım kdskds
Beni taniyana kadar kendilerini öyle sanmalari normaldir
Kendini vazgeçilmez sananlara mezarlıklara bakınız diyorum
Vazgeçtiğim an da g. t oluyorlar keyfi inanılmaz
Ahahahhs çok iyi
🚬
Bu yakışmadı 🙄
😂 ahah
vazgeçildiğinde yıkılıyo o egoları dert etme
Gülüp geçiyorum.
Belki de öyleyimdir 😀
Sadece umursamıyorum...
Umursamayıp yok sayarak tabi
Umursamıyorum ilgilenmiyorum
Herkes kendine göre vazgeçilmezdir diyorum
Burnu yükseklerde hep öyle havası ama öyle oymuyor
Tebessüm ediyorum koşarak uzaklaşıp...
Onlar zaten kendilerini kandırıyo
O yokmuş gibi davranırım
Sanmalari ile baş başa birakarak
Onun sanması değil benim sanmam önemli…
Genelde umursamıyorum 😄
Vazgeçiyorum ahhs
Kimse vazgeçilmez değildir
Öyle olmadıklarını ispat etmek bende hobi
vazgeçiyorum :)
Vazgeçiyorum onlardan.
Yeriyorum onu
Vazgeçiyorum
😁 gülüyorum 😁
Bak izle nasıl vazgeçiyorum diyip sigaramı yakarak
Vazgeçiyorum😃
Bir tavrım yok kendi hallerine bırakırım
Görmezden gelirim yokmuş gibi davranırım
Sinir ediyorlar beni
Onlar insan mı ki
takmıyorum
Vazgeçerek😂
Vazgeçiyorum
Umursamam ki
Sergilemiyorum
Aynen öyle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?