İnsanlara yardımcı olup doğruları söylerken. Siz kendiniz bu söylediklerinize uyuyor musunuz? İnsanlara yardımcı olurken siz kendinize yardımcı oluyor musunuz?
İnsanlara Karşı Tavrınızı Kendinize Yapıyor Musunuz?
özverili tarafım var, ama iş kendime gelince o tarafım kayboluyor, oysa insan önce kendi yanaklarını sıkmalı başkasına koşmadan önce, yani düşüncem kendine şefkatle yaklaşmaktan korkmamalı, en iyi dostu kendisidir
🤦 bu yüzden bütün birikimim bitti ve kötü olan ise o kişilerden mesaj beklerken yazmamaları hatta iletişimi kesmeleri sürekli kendini yalnız hissediyorsun. Etrafın da ağlayacağın seni sorgulamadan dinleyecek kimse yok gibi
evet hep öyle olur ya, bırakıp giderler çünkü senden alacağını aldı, desteğini, iyi görüşlerini, güzel duyguları aldı. kendini tamamladı ve gitti. geriye kalan eksik kalmış kalmamış önemsemez..
Gözlerimi doldurdun be 😢 sanki beni anlattın ve dostum yanlış insanları sürekli seçmeyi nasıl beceriyoruz. Biz onlar için değişiyoruz hep onların istediği gibi birileri oluyoruz ama onlar azıcık sevgi gösterse bize yeter ama işte :(
doğru gibi davrandıkları için en başlarda hep.. kestiremiyorsun hah bu sefer tamam gerçekten bana göre birisi dediğin an hayatın cilvesi midir nedir giderken sırtını izletiyor o kişi.. hani artık umuttan bahsetsen bitti derim, verdiğin sevgi kadar sevgi alabileceğimiz bir devirde yaşamıyoruz sanırım ya da evet.. köpek gibi davranan yaranıyor ve biz asla öyle değiliz. 😊
Ama her ne kadar bir daha yapmayacağım olmayacak it köpek gibi davranacağım desen de umudum yok desen de karşına çıkan ilk kişiye sürekli inanıyorsun. Ve bu sefer olur be diyip yine hata yapıyorsun :)
haklısın, elbet bir gün evet iyi niyetini gerçekten suistimal etmeyen biri gelecek, tecrübeler çok olgunlaştırıyor özellikle insan seçmede bir nevi aslında herkesi hayatına almamayı öğretiyor. ama yine de bazen umutsuzluk çok yoğun. sen de kapatma dünyanı, kalbini kimseye. doğru insan geldiğinde geri dönmesin 😊
Soru da insanlara iyi ve yapıcı davranırken sen kendine nasıl davranıyorsun? Mesela birisine onu yapma şunu içme zararlı derken o zararlı şeyi sen yapıyor musun? Gibi :)
ya da kendini sev diye akıl verirken sen kendini seviyor musun?